Frameconsole voor opstellen buitenunit WP

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:52
Hallo L/W bezitters.

Wie hebben er een l/w in het zicht en hoe is deze opgesteld?
In de tuin met grindbed is geen probleem. 2 betonbalken en bigfoots en klaar.

Op het terras vind ik dat soms minder fraai en lekwater is lastiger te controleren.

Zou dit voor mensen een mooie oplossing zijn?
Alsin zouden jullie hier bv €200 extra voor uitgeven?

Deze wordt dan uitgebreid met een rvs lekbak met slangaansluiting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhHpTD33FPJTDOa2wrlv0JtJqig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wKmLt99rzgJtZOIzMAslMy0P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0wHUBFfG9I898K4qIiDoHQJXCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4J31kCsL75nVgdXkhaLzu2ZC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Technician- op 25-02-2024 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:38
nee voor. mij niet want duurder, meer gedoe en zie niet welk probleem dit op moet lossen. Ik vind 2 bigfoots meer dan prima, ff 1 of 2 tegels wippen en grindbakje maken voor lekwater. Die bigfoots zijm simpel, robuust en betaalbaar en ze dempen ook nog beetje trillingen. Wat doet jouw turbo-engineerde ding precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
Fr33z schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:22:
nee voor. mij niet want duurder, meer gedoe en zie niet welk probleem dit op moet lossen. Ik vind 2 bigfoots meer dan prima, ff 1 of 2 tegels wippen en grindbakje maken voor lekwater. Die bigfoots zijm simpel, robuust en betaalbaar en ze dempen ook nog beetje trillingen. Wat doet jouw turbo-engineerde ding precies?
Veel mensen zijn niet zo handig en willen gewoon een oplossing.
Voordeel is. Zo neerzetten, waterpas stellen met verstelbare voeten (tegels blijven intact)
Een lekbak kan eronder hangen. En op een punt afvoeren bv in een Hwa (met vorstlint).

Denk dat mensen het ook mooier vinden in rvs dan. Gecycled rubber.
Tenminste dat denk ik, vandaar de vraag! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Technician- op 25-02-2024 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:38
dus het is de lekbak die eraan kan die dit bijzonder maakt? ik zie de meerwaarde niet zo maar misschien anderen wel. Tevens vind ik. dit helemaal niet mooier want erg hoog (>300mm zo te zien) en die krengen van buitenunits zijn al niet laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
Fr33z schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:57:
dus het is de lekbak die eraan kan die dit bijzonder maakt? ik zie de meerwaarde niet zo maar misschien anderen wel. Tevens vind ik. dit helemaal niet mooier want erg hoog (>300mm zo te zien) en die krengen van buitenunits zijn al niet laag ;)
Nee het is niks speciaals.

2 bigfoots en een bak grind is ook €100,/
Dit is gewoon een 2e oplossing die mooi afwerkt denk ik.
We kunnen ze ook lager maken, wil ze in beperkte series laten lassen precies op de maat van de buitenunits.
Dan kan er dus een lekbak onder en ben je zonder grind klaar.
Verder niks speciaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah, dit is een marktonderzoek.

Nou ja, denk dat de meeste mensen toch voor de meest eenvoudige oplossing gaan. Rubber balken, al dan niet een deel verzonken in het tegelwerk, met een grindbedje er onder is het minste werk. Je hoeft niks op je HWA aan te sluiten, waarvan ook maar afwachten is of die in de buurt zit. Daarnaast heb je ook nog eens onderhoud aan je frame met lekbak. Dat ding moet immers wel door blijven lopen en met rotzooi er in loopt het water er niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15:57
2 stapelblokken 60x15x15 van 5 euro per stuk lossen dit probleem ook op...

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit is absoluut niet de bedoeling op tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door teacher op 26-02-2024 07:47 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.