[GoT]Smiley request.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In de FAQ staat duidelijk dat je als site aan GoT kan vragen of je de smiley's mag gebruiken na overleg met de ontwerpers (op GoT). Indien je dus toestemming hebt dan mag je de olijke GoTsmiley's dus gewoon neerzetten.

Tot zover de redelijke uitwerking van de FAQ.

Indien een Gotter nu diverse fora afstruint en deze GoTsmiley's tegenkomt verschijnt direct op LA een topic dat een 'vies vuil goor kloteforum' deze smiley's gebruikt...

De mogelijkheden zijn legio natuurlijk: de site heeft wel toestemming maar niet duidelijk vermeld, de user kon ze niet vinden, de site heeft de vermelding goed verstopt of de site heeft inderdaad echt geen toestemming. In het geval van de geen toestemming is een topic op LA gerechtvaardigd (nou ja, andere woordkeus dus :) ).

Indien de site wel toestemming heeft wordt deze dus ten onrechte aan het LA-kruis gespijkerd en ik denk dat niet veel mensen zich op GoT onterecht als 'rot'-forum afgeschilderd zien worden.

Zodoende het volgende verzoek: op een plaats op GoT bijhouden welke site wel toestemming heeft voor het gebruik van de unieke GoTsmiley's. Dan is altijd opvraagbaar welke site wel en welke site dus blijkbaar geen toestemming heeft en dus onnodig zwartmaken vermeden kan worden. Ook is de hoek vor het aanvragen van Smiley's duidelijker te vinden.
Bijkomende voordeel is dat GoT-bezoekers trots kunnen aanschouwen hoever de dingen van GoT over de wereld slingeren.

* Delerium hoopt dat dit verzoek in aanmerking komt.

PS, kunnen dan de smiley's in het reactiescherm ook een keer worden geupdate? Dat ligt namelijk ook al 4 maanden op de plank. Indien het niet zou passen in de volle breedte kan je gewoon 2 regels gebruiken.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar de grap is nou juist dat Reinder niet meer tot de crew behoort en dat GoT eigenlijk niets meer is dan een willekeurige andere site die de smileys gebruikt. :)

• Delerium
  • Niet online
Razorblade heeft ook nog wel wat smiley's enz.

Indien via GoT een aanvraag op gebruik van kan worden gedaan, dan zou je ook via GoT moeten bijhouden wie inderdaad deze mag gebruiken.
Da's mijn logica. Indien deze smiley's niet van GoT zijn kan volgens mij iig iedereen deze smiley's gebruiken dus.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
FireFox ook nog :)
en Danny

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Toestemming vragen kan toch ook alleen door al die mensen een mailtje te sturen? :?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik ben het met ecteinascidin eens en wat is er eigenlijk zo moeilijk aan om alle smiles bij de 'reactiepagina' toe te voegen? Dat is toch gewoon wat typwerk, waarom duurt dat zo lang? Ik vind dit niet zo netjes van GoT. :{

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Dennis
Op zaterdag 08 september 2001 16:25 schreef laupro het volgende:
en wat is er eigenlijk zo moeilijk aan om alle smiles bij de 'reactiepagina' toe te voegen? Dat is toch gewoon wat typwerk, waarom duurt dat zo lang? Ik vind dit niet zo netjes van GoT. :{
Ligt aan Arjen + Jorma...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 16:27 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ligt aan Arjen + Jorma...
Ehh.. dat is toch gewoon iets in de templates, heeft niks met de forum source code te maken. Lijkt me niet dat A&J daar voor nodig zijn. :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Strak plan hee! :7

• Dennis
Op zaterdag 08 september 2001 16:30 schreef Onno het volgende:
Ehh.. dat is toch gewoon iets in de templates, heeft niks met de forum source code te maken. Lijkt me niet dat A&J daar voor nodig zijn. :)
Dat zou kunnen. Blijkbaar weet jij daar meer van dan ik :)

• Bigs
  • Niet online
Ja of je kunt de smileys voortaan gewoon als public domain beschouwen en dan vraag je mensen gewoon vriendelijk of ze een klein linkje willen zetten ofzo.
Pagina: 1