Toon posts:

3 jumpers voor AGP 4X DIAMOND VIPER 32 MB (TV-OUT)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers...

Wie heeft deze jumpers nog over, bij installatie van m'n videoplank had ik niet gezien, dat dez planken standaard 0- 1x/2x AGP staan. Later pas ontdekt dat 4X AGP mogelijk is.

Wordt het plankje nou echt rapper of is dit weer zo'n stunt in hun FAQ (van Diamond)?
Kan je dit soort jumpers ergens kopen in Utrecht, welke shop?

GreetZ,

Ben

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

een jumper is een jumper, altijd hetzelfde formaat en te koop bij de betere elektroshop/pcboer. En er is idd een snelheidsverschil tussen 1/2x en 4x

MechWarrior || Monsters Game

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 16:15 schreef GambitRS het volgende:
een jumper is een jumper, altijd hetzelfde formaat en te koop bij de betere elektroshop/pcboer. En er is idd een snelheidsverschil tussen 1/2x en 4x
Nouja niet helemaal waar. Er zijn grote en kleine jumpers, en vooral die kleintjes zijn allemaal net even wat anders (komen wel eens voor op oude harde schijven). Op de Viper zitten trouwens gewoon standaard "grote" jumpers.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een Viper nou echt sneller wordt op AGP 4x, maar dat kan je testen natuurlijk :)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 18:07 schreef Coppertop het volgende:

[..]

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een Viper nou echt sneller wordt op AGP 4x, maar dat kan je testen natuurlijk :)
Als de videokaart de grenzende factor is in het systeem dan kan ie wel een flinke performanceboost verw88

Verwijderd

De snelheidswinst is zeer klein.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:14

Sjaak_Afhaak

Bleh!

m'n viper2 werd er slechts 2% sneller op. maar ja, dan issie toch weer net iets beter getweaked he?

Hier staat tekst

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op zaterdag 08 september 2001 16:12 schreef server666 het volgende:
Hoi Tweakers...

Wie heeft deze jumpers nog over, bij installatie van m'n videoplank had ik niet gezien, dat dez planken standaard 0- 1x/2x AGP staan. Later pas ontdekt dat 4X AGP mogelijk is.

Wordt het plankje nou echt rapper of is dit weer zo'n stunt in hun FAQ (van Diamond)?
Kan je dit soort jumpers ergens kopen in Utrecht, welke shop?

GreetZ,

Ben
waar woon je in utrecht, ik heb nl wel een paar jumpertjes voor je. (woon ook in utrecht)

• _JGC_
  • Nu online
Heb je een VIA chipset? Dan kan je het wel bijna vergeten met AGP 4X. Alleen als je sidebanding uitzet zal het dan werken. Leuk om te weten dat die kaart met AGP 2X+SB evensnel is als AGP4X zonder SB.

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 18:19 schreef _JGC_ het volgende:
Heb je een VIA chipset? Dan kan je het wel bijna vergeten met AGP 4X. Alleen als je sidebanding uitzet zal het dan werken. Leuk om te weten dat die kaart met AGP 2X+SB evensnel is als AGP4X zonder SB.
Waar kun je die instelling vinden?

Groet, Michael

• _JGC_
  • Nu online
HKLM,Config\0001\Display\Settings

AGPSB = OFF
AGP = 4X

(beide string)
Pagina: 1