Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jarenlang op een Xbox Series X te hebben gespeeld wil ik nu graag een dedicated game PC bouwen voor race games zoals AC, ACC, F1, RF2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1.800 euro, liefst minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande samengesteld, deels gebaseerd op de BBG guides. Ik twijfel vooral nog over de (hoeveelheid) fans, voeding en of dit als geheel gaat werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er jaren mee vooruit kunnen en games op goede settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is helemaal nieuw voor mij. Ik werk in de IT, maar het is jaren geleden dat ik een PC heb gehad voor dit soort dingen. Wil graag weten of ik niks over het hoofd zie en eventuele tips die de build prijs/technisch nog beter maken.
Na jarenlang op een Xbox Series X te hebben gespeeld wil ik nu graag een dedicated game PC bouwen voor race games zoals AC, ACC, F1, RF2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1.800 euro, liefst minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande samengesteld, deels gebaseerd op de BBG guides. Ik twijfel vooral nog over de (hoeveelheid) fans, voeding en of dit als geheel gaat werken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 355,- | € 355,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 58,90 | € 58,90 |
| 3 | Ventilators | Corsair SP120 Elite, 120mm | € 14,90 | € 44,70 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Voedingen | ASUS TUF Gaming 850W Gold | € 136,37 | € 136,37 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 70,95 | € 70,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.635,82 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er jaren mee vooruit kunnen en games op goede settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is helemaal nieuw voor mij. Ik werk in de IT, maar het is jaren geleden dat ik een PC heb gehad voor dit soort dingen. Wil graag weten of ik niks over het hoofd zie en eventuele tips die de build prijs/technisch nog beter maken.