Chrome-specifieke within-page links

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:35
Op de pagina met videokaartbenchmarks (geweldig handig! O+ ) staat bovenaan een lijstje met links naar de verschillende deeltesten die lager op dezelfde pagina te vinden zijn. Deze pagina dus:
Best Buy Guide: Videokaartbenchmarks - Al onze gpu-testresultaten

Het probleem is dat deze links gebruikmaken van een non-standaard formaat dat alleen werkt in op Chromium gebaseerde webbrowsers en recente versies van Safari. Dus niet bij mij als privacybewuste Firefox-gebruiker O-) Volgens mij heeft Google dit ooit bedacht zodat ze vanuit de zoekresultaten in één keer naar de gevonden alinea kunnen linken.

De oplossing is natuurlijk om de <h2>'tjes van id="..." te voorzien en naar de betreffende ID te linken. Ik hoop dat jullie die aanpassing willen overwegen, dat maakt deze pagina toch nog dat stukje handiger om te gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vermoed dat dit geen bug is waar de devvers aan het werk moeten, maar dat @Tomas Hochstenbach hier onhandig heeft gekozen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:23

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012