Op de pagina met videokaartbenchmarks (geweldig handig!
) staat bovenaan een lijstje met links naar de verschillende deeltesten die lager op dezelfde pagina te vinden zijn. Deze pagina dus:
Best Buy Guide: Videokaartbenchmarks - Al onze gpu-testresultaten
Het probleem is dat deze links gebruikmaken van een non-standaard formaat dat alleen werkt in op Chromium gebaseerde webbrowsers en recente versies van Safari. Dus niet bij mij als privacybewuste Firefox-gebruiker
Volgens mij heeft Google dit ooit bedacht zodat ze vanuit de zoekresultaten in één keer naar de gevonden alinea kunnen linken.
De oplossing is natuurlijk om de <h2>'tjes van id="..." te voorzien en naar de betreffende ID te linken. Ik hoop dat jullie die aanpassing willen overwegen, dat maakt deze pagina toch nog dat stukje handiger om te gebruiken
Best Buy Guide: Videokaartbenchmarks - Al onze gpu-testresultaten
Het probleem is dat deze links gebruikmaken van een non-standaard formaat dat alleen werkt in op Chromium gebaseerde webbrowsers en recente versies van Safari. Dus niet bij mij als privacybewuste Firefox-gebruiker

De oplossing is natuurlijk om de <h2>'tjes van id="..." te voorzien en naar de betreffende ID te linken. Ik hoop dat jullie die aanpassing willen overwegen, dat maakt deze pagina toch nog dat stukje handiger om te gebruiken