Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
gratis oplossing = refresh rate fix downloaden
betaalde oplossing = BNC kabel gebruiken (geeft beter beeld als extra voordeel)
betaalde oplossing = BNC kabel gebruiken (geeft beter beeld als extra voordeel)
refresh rate fix?
bnc kabel? zoon aansluiting hek niet op de videokaart zitten d8 ik zo.
bnc kabel? zoon aansluiting hek niet op de videokaart zitten d8 ik zo.
Probeer deze maar.
En je hebt op je monitor vast wel een aansluiting voor BNC kabels. Op je videokaart is er geen aparte aansluiting nodig, heb ik ook niet. En ik heb toch ook een BNC kabel.
En je hebt op je monitor vast wel een aansluiting voor BNC kabels. Op je videokaart is er geen aparte aansluiting nodig, heb ik ook niet. En ik heb toch ook een BNC kabel.
BNC hoef je ook niet op videokaart te hebben, maar op je monitor.
Dat is gegarandeert voor beter beeld.
Bnc achter in je monitor en normale vga-connector in je vga kaart..
Zeker doen!!
Btw, zoek ff in de search.. Plz.
Dat is gegarandeert voor beter beeld.
Bnc achter in je monitor en normale vga-connector in je vga kaart..
Zeker doen!!
Btw, zoek ff in de search.. Plz.
Nou het werkt voor geen meter, mijn moni blijft gezellig op 75 hz staan in windows 2000. Iemand nog een andere oplossing? Het gaat hier dus niet om de refresh rates in games, maar om gewoon die in de desktop!
Het gaat mij dus ook niet om de refresh rates in games he, maar om de refresh rates in de desktop!! Ik krijg het niet voor elkaar, zou het helpen om win2k opnieuw te instaleren? (toen ik deze moni kocht was win2k al geinstalleerd.)
Detonator 4 installeren ??? T'is vaak driver probleem.
Misschien helpt de search ook wel, heb al vaker dit soort vragen voorbij zien komen..
Misschien helpt de search ook wel, heb al vaker dit soort vragen voorbij zien komen..
Verwijderd
dat probleem had ik ook toen ik van win98 naar win2k ging...
heb toevallig gister windows opnieuw geinstalleerd en detonator4 drivers erop gezet en met die drivers kan je wel weer gewoon alle refreshrates klikken!
heb toevallig gister windows opnieuw geinstalleerd en detonator4 drivers erop gezet en met die drivers kan je wel weer gewoon alle refreshrates klikken!
Pagina: 1