AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Vraag
Beste antwoord (via C00P op 24-02-2024 16:34)
De serial-ata, ook wel sata genoemd, is voor de voeding. Deze aansluiting vind je terug op een van de kabels die uit de voeding komt.
Die andere 4-pin lijkt op een PWD fan aansluiting welke je op het moederbord terug vind. Wat is het merk en type van de fans?
Die andere 4-pin lijkt op een PWD fan aansluiting welke je op het moederbord terug vind. Wat is het merk en type van de fans?
Alle reacties
De serial-ata, ook wel sata genoemd, is voor de voeding. Deze aansluiting vind je terug op een van de kabels die uit de voeding komt.
Het is een kast van 50 euro, ventilatoren zijn naamloos zo ver ik kan zien.joeri1 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:18:
De sata heb ik kunnen aansluiten op de voeding. 👍
Nu alle andere kabels van de blazers met elkaar verbinden? Maar dan houd ik een mannetjes connector over en deze past nergens op het moederbord.
Zijn de fans met elkaar verbonden? Het lijkt erop dat de male-connector 'over' is, deze hoef je nergens op aan te sluiten dan.
Yep alle fans zijn met elkaar verbonden.joeri1 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:57:
Zijn de fans met elkaar verbonden? Het lijkt erop dat de male-connector 'over' is, deze hoef je nergens op aan te sluiten dan.
En de fans en verlichting werken, waarvoor dank 🙏
Het is dat ik ergens software vond bij het mobo, waardoor je de kleuren kon instellen, maar vermits hij met de voeding is aangesloten en niet op het mobo zal dit niet werken?
Maar neefje is tevreden, en ik ook. 😁👍
Ik denk dat het mobo RGB header heefts, alleen dat de fans dit niet ondersteunen.C00P schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:08:
[...]
Yep alle fans zijn met elkaar verbonden.
En de fans en verlichting werken, waarvoor dank 🙏
Het is dat ik ergens software vond bij het mobo, waardoor je de kleuren kon instellen, maar vermits hij met de voeding is aangesloten en niet op het mobo zal dit niet werken?
Maar neefje is tevreden, en ik ook. 😁👍
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/1bAydUPTkBFXgpyABxHj2fTh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aba0ZwoJ4tBZjtBjh9K6HHaI.jpg?f=fotoalbum_large)