Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammtm
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 01-04 12:32
Hi allen,

Ik heb gisteren mijn Amazon Fire TV 4K ontvangen. Alles ingesteld, meest recente updates uitgevoerd, gelinkt aan Amazon account etc. echter, ik kan geen enkele app downloaden uit de App Store. Geen één. Er komt bij iedere poging een foutmelding: 'Purchase Failure: Sorry, we were unable to complete this purchase. Your account has not been charged'.

Ik heb al van alles geprobeerd (1 click purchase aangezet, gecheckt of het apparaat wel aan mijn Amazon.nl account gelinkt staat en niet aan .de of .com) maar niks werkt. Heb zelfs nog geprobeerd om te kijken of ik apps kan sideloaden via een Android telefoon en ze zo naar de Firestick te sturen maar die app vind mijn Firestick niet. De support van Amazon is ook niet echt helpful.

Iemand die toevallig weet hoe dit probleem te verhelpen? :) Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh00k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 20:56
Hoi,

Wat bij mij hielp is op https://www.amazon.com/mykps een US adres aan te maken en de firetv in de amazon.com domein hangen ipv het amazon.nl domein.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammtm
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 01-04 12:32
sh00k schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:12:
Hoi,

Wat bij mij hielp is op https://www.amazon.com/mykps een US adres aan te maken en de firetv in de amazon.com domein hangen ipv het amazon.nl domein.

Succes.
Dank voor je hulp! Ik kreeg 'm niet verplaatst naar mijn .com, hij bleef maar in mijn NL. Heb nu een geheel nieuwe Amazon.com account aangemaakt, hem daaraan gekoppeld en nu werkt het. Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genet
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11-04-2024
Nu heb ik het zelfde probleem. De stappen doorlopen en kan inmiddels apps downloaden maar de app waar het om gaat (canal digitaal) kan ik juist niet downloaden. Wel bijvoorbeeld ziggo go of video land.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?