Goedendag,
Ik heb een vraag aangezien ik er helaas met epic games niet uitkom.
Mijn zoon speelt fornite op een PC, als hij wil inloggen op zijn oude account, moet hij een code invoeren, maar helaas gaat die code naar een email adres wat niet meer bestaat.
Na 4 keer epic games om hulp gevraagd te hebben komen we er niet uit.
Ik stuur in de bijlage de manier hoe we inloggen op de PC.
De vraag hoe kan ik dat email adres wijzigen waar de code heen gestuurd wordt.
Mvgrt,
Arthur
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QNpVrwJDJwsHyAoVfx6d1VKa.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nUB4NtIWhhIBLt89GTTDKHG8.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y5EH46h93aD9fWedeKdM7QuC.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ooYHIO829xXs95X3EnmDenML.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XBk4a6ivkH9PNC5lXLS54XOA.jpg?f=user_large)
Ik heb een vraag aangezien ik er helaas met epic games niet uitkom.
Mijn zoon speelt fornite op een PC, als hij wil inloggen op zijn oude account, moet hij een code invoeren, maar helaas gaat die code naar een email adres wat niet meer bestaat.
Na 4 keer epic games om hulp gevraagd te hebben komen we er niet uit.
Ik stuur in de bijlage de manier hoe we inloggen op de PC.
De vraag hoe kan ik dat email adres wijzigen waar de code heen gestuurd wordt.
Mvgrt,
Arthur
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QNpVrwJDJwsHyAoVfx6d1VKa.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nUB4NtIWhhIBLt89GTTDKHG8.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y5EH46h93aD9fWedeKdM7QuC.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ooYHIO829xXs95X3EnmDenML.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XBk4a6ivkH9PNC5lXLS54XOA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/i8b2I3JojMcbHbvuqujEtlU2.jpg?f=fotoalbum_large)