Mijn vraag
...
Hoi allen. Mijn vloerverwarming doet vreemd. Wij hebbben een flinke lap oppervlak fie verwarmd moet, voordat we en warmtepomp hadden zoals nu konden we de vloerverearming niet gebruiken ivm hoge gasprijzen. Heeft aardig lang stilgelegen. Af en toe aangezet , nu met warmtepomp vol aan. Warmt heerlijk op maar op een moment stopt ie er mee. Gisteren gaan slapen met 18,5, opwarmend tot 20, vanochtend bij naar beneden komen gezakt tot 16 graden. Nergens angezeten. Aanvoerbuis water is heet, andere koud. Kan dit aan de instellingen van de pomp liggen? Tips? Merci!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..pomp harder gezet.:strip_exif()/f/image/TXa3YZ60AsdB4Tq4prVTJHEB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v035NQD53eBRI7ZEXdT0en9k.jpg?f=fotoalbum_large)
.
...
Hoi allen. Mijn vloerverwarming doet vreemd. Wij hebbben een flinke lap oppervlak fie verwarmd moet, voordat we en warmtepomp hadden zoals nu konden we de vloerverearming niet gebruiken ivm hoge gasprijzen. Heeft aardig lang stilgelegen. Af en toe aangezet , nu met warmtepomp vol aan. Warmt heerlijk op maar op een moment stopt ie er mee. Gisteren gaan slapen met 18,5, opwarmend tot 20, vanochtend bij naar beneden komen gezakt tot 16 graden. Nergens angezeten. Aanvoerbuis water is heet, andere koud. Kan dit aan de instellingen van de pomp liggen? Tips? Merci!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..pomp harder gezet.
:strip_exif()/f/image/TXa3YZ60AsdB4Tq4prVTJHEB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v035NQD53eBRI7ZEXdT0en9k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6aeheuf1yXEpTOF5BG9maEp4.jpg?f=fotoalbum_large)