Ik heb dus een GF2MX400 met TV OUT. Ik heb mijn TV aan de andere kant van mijn woonkamer staan. Heb onder de plinten van mijn laminaat een UTP kabel gelegd, de stekkers er afgeknipt; en 2 van de 8 aders gebruikt voor video, en 4 anderen om het geluid te transporteren. (heb dus 2 loze aders) Uit mijn TVOUT komt SVHS, dit heb ik dmv het bijgeleverde verloopstukje op composite aangesloten, en met een contrastekker aan de UTP kabel gemaakt.
Het geluid heb ik ook dmv. een verloopstukje van jack naar 2x composiet gemaakt, en weer met contrastekkers op de UTP kabel gezet.
Aan de kant van de TV heb ik een SCART to StereoCINCH gehangen (30 piek bij de electronica boer, 15 piek voor mono) de UTP met het audio en video signaal heb ik daar weer op aangesloten.
De SCART stekker heb ik op mijn video aangesloten, en die is weer met SCART doorgelust naar TV, zodat ik voor familie en vrienden films op tape kan opnemen.
Totale kosten:
SCART - Cinch kabel: 30 gulden
6 tulp stekkers : 10 gulden
10 meter UTP: van mijn werk meegenomen

solderen & kabels leggen & testen: paar uur werk
Resultaat: movies leechen & op tv kijken. Ondanks dat het een UTP kabel is, is het beeld superstrak. Had eigenlijk wel overspraak verwacht, of een degradatie in kwaliteit, maar wonder boven wonder gaat het perfect.
Heb overigens wel een overspraak probleempje gehad, omdat ik verkeerde aderparen in de UTP kabel gebruikt had; maar dit is met enig proberen & stekkers wisselen wel goed gekomen
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD