[PW] Filter voor bezorgbedrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Sommige webshops, zoals Alternate
Met welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?

Wij leveren via de pakketdiensten van DHL, PostNL, DPD, UPS en EPS.
bieden de mogelijkheid bestellingen met andere bedrijven dan PostNL te versturen. Mocht dergelijke info in de feeds voor de PW staan, zou er dan een filter voor aangemaakt kunnen worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Met welk doel; je kan toch niet zelf bepalen door wie het pakket bezorgd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:56

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Raven Ik verplaats je topic naar Mooie Features. Hier moet sowieso iets voor gebouwd gaan worden, maar ik gok dat dit eerst een onderzoekje waard is en daar zijn onze productmanagers heel goed in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Djordjo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:42:
Na het winkelwagentje bekeken te hebben, kiezen lijkt i.d.d. niet mogelijk :/

Maar buiten dat, info over welk bedrijf gebruikt wordt (al dan niet met keuze) lijkt mij wel een mooie toevoeging voor de PW.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 13:22

jelle.

Product Owner
Raven schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:18:
Sommige webshops, zoals Alternate

[...]
bieden de mogelijkheid bestellingen met andere bedrijven dan PostNL te versturen. Mocht dergelijke info in de feeds voor de PW staan, zou er dan een filter voor aangemaakt kunnen worden?
Die informatie is niet beschikbaar in feeds dus hier kunnen we helaas niks in bieden. Eventueel zou je het shopfilter kunnen gebruiken voor shops waar je geen goede ervaringen mee hebt qua bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 18:58

Mentalist

[avdD]

Djordjo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:42:
Bij b.v. Reichelt wel.

Zo'n filter kan nuttig zijn als je een sterke voorkeur of afkeur voor een bepaalde vervoerder hebt, of als je een bepaald afhaalpunt wil gebruiken.

Maar het lijkt me niet triviaal om dat als filter aan te bieden: je hebt een feed nodig van de informatie en je moet ook weten of winkels dan een keuze bieden. Soms is die keuze dan ook nog afhankelijk van bepaalde voorwaarden, b.v. alleen boven/onder een bepaalde bestelwaarde.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 13:22

jelle.

Product Owner
Aangezien de benodigde informatie dus niet beschikbaar is en daarmee de vraag is beantwoord, sluit ik dit topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.