Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi.thatsme
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Hai,

Ik zit er over na te denken de Galaxy Watch 6 aan te schaffen (althans deze krijg ik bij mijn lopende abbonement) maar ik vraag mij af of het heel erg is dat ik geen samsung telefoon heb.

Ik heb namelijk een Motorola Edge 30 Fusion.
Ik neem aan dat dit niet uitmaakt omdat t beide android based is, maar toch even voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:04
Jordi.thatsme schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:53:
Hai,

Ik zit er over na te denken de Galaxy Watch 6 aan te schaffen (althans deze krijg ik bij mijn lopende abbonement) maar ik vraag mij af of het heel erg is dat ik geen samsung telefoon heb.

Ik heb namelijk een Motorola Edge 30 Fusion.
Ik neem aan dat dit niet uitmaakt omdat t beide android based is, maar toch even voor de zekerheid
Het horloge kan gewoon samenwerken met je Motorola verwacht ik, mijn schoonvader zijn Galaxy Watch werkt samen met een Xiaomi.
Samsung meld dit ook op de eigen website, telefoons met Android 8 en hoger zijn ondersteunt:
https://www.samsung.com/u...0higher%20are%20supported.

Let op dat je wel de Galaxy Wearable app installeert voor de integratie:
https://www.samsung.com/u...app/galaxy-wearable-watch

[ Voor 8% gewijzigd door swhnld op 27-02-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi.thatsme
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Ik heb deze ondertussen aangeschaft en inderdaad, hij werkt perfect!

Enige nadeel is dat enkele functies niet werken omdat het geen Samsung is. Maar dat geldt alleen voor de bloeddruk en ecg functie, dus dat vindt ik niet zo'n probleem.

Erg prettig in gebruik, maar wel jammer dat de standaard instellingen energievreters zijn, mijn advies is om direct allways on display uit te zetten en de automatische hartslag en stressmetingen uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobe1966
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:42

tobe1966

Xperia X10 mini

Vaak wordt de verbinding tussen galaxy Watch 6 en Motorola G72 automatisch verbroken en helaas niet meer automatisch terug verbonden. Zeer irritant.

Toon.