Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
categorie: Muizen
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Zoek op een muis, vink "draad" en "draadloos (bluetooth)" aan. De filters staan op "of" en "wel".
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten alleen muizen te zien die bedraad zijn óf draadloos met bluetooth. Maar ik krijg ook o.a. de Razer DeathAdder V3 Pro te zien, welke draadloos (radiogestuurd) is. Terwijl ik die niet had aangevinkt.
Als ik de filter aanpas naar "en" en "wel" dan gaat het wel goed.
Maar de radiogestuurde muizen zouden in mijn eerste zoekopdracht nooit terug mogen komen. Hierdoor heb ik per abuis een muis aangeschaft waarvan ik dacht dat hij met optionele kabel zou komen, en met bluetooth zou werken. Dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Niet relevant voor deze bug.
categorie: Muizen
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Zoek op een muis, vink "draad" en "draadloos (bluetooth)" aan. De filters staan op "of" en "wel".
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten alleen muizen te zien die bedraad zijn óf draadloos met bluetooth. Maar ik krijg ook o.a. de Razer DeathAdder V3 Pro te zien, welke draadloos (radiogestuurd) is. Terwijl ik die niet had aangevinkt.
Als ik de filter aanpas naar "en" en "wel" dan gaat het wel goed.
Maar de radiogestuurde muizen zouden in mijn eerste zoekopdracht nooit terug mogen komen. Hierdoor heb ik per abuis een muis aangeschaft waarvan ik dacht dat hij met optionele kabel zou komen, en met bluetooth zou werken. Dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Niet relevant voor deze bug.