Toon posts:

:'( Wipeout 2097 Windows probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan me helpen !

Ik probeer net Wipeout 2097 ff te spelen.
Maar dit is niet te doen, alles gaat veel te snel.

Ik draai Win98SE op een P3 800EB met 256 Mb.

Ik denk dat ik één of ander proggie moet hebben waarmee
ik de pc softwarematig langzamer kan maken of zo.

Of is er toevallig iemand die hier een patch voor heeft of zo.

Dat Psygnosis niet meer bestaat is natuurlijk ook erg vervelend.

Verwijderd

Is toch gewoon windows? Wat is er nou moeilijk aan om Windows langzaam te laten lopen?

Draai gewoon tig programmaatjes op de achtergrond...

PS: Het is een erg snel spel (of mijn compy was toen al te snel :+ )

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

probeer anders zo'n hele oude tetris te vinden, die hebben van dat soort vertragende programmatjes omdat je anders op nieuwe pcs in de eerste seconde al dood bent :P oude tetris klonen, niet de nieuwe want die zijn wel goed geprogrameerd :P

MechWarrior || Monsters Game

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:16
Ik heb hetzelfde probleem en de koe draait al !
Weet iemand hier iets op te verzinnen ?

Het is gewoon een erg tof spel, maar nu is het te snel om ook maar iets van de baan te kunnen volgen..... :'(

"Commercie kills the scene" - I-f

Verwijderd

Dit zal vaag klinken wat ik nu ga zeggen.. maar je PC is TE snel voor het spel... ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Als je het spel op z'n snelste mode speelt gaat ie razend snel.. zo snel dat je het niet eens kan bij volgen. :(
Probeer patches te zoeken.. misschien helpt dat.

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
download zo'n programmaatje die je cpu langzamer laat draaien. Als je hier in de search zoekt kun je vinden hoe het heet :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als je een koe draait (of zo'n anders distributed programma) kun je hun prioriteit 1 of 2 stapjes hoger zetten...

Dat vertraagd de computer goed (en je maakt meet blokjes)

Zet ze alleen niet op highest, wan als je dan de focus wegklikt heb je gewoon een probleem....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Op windows xp is dit ook het zelfde probleem, en de losse programma's om je pc te vertragen werken niet goed, dan gaat t niet echt vloeiend namelijk, helaas heeft psygnosis hier ook geen patch voor, als iemand hier een oplossing voor heeft afgezien van achtergrond zooi aanzetten......
het helpt iets om je geluid op doplby te zetten, maar t is nog steeds te snel ffaa op 4x doet ook nouwelijks wat, het enige wat ik kan verzinnen is je cpu gaan onderclocken maar ja dat is iets wat ik principieel niet doe
Pagina: 1