Videodeurbellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: AP krijgt steeds meer vragen over videodeurbellen, hekelt houding van...
Volgens AP-voorzitter Aleid Wolfsen wordt 'het gros van de videodeurbellen' verkeerd opgehangen. Deurbellen mogen de openbare weg niet filmen, maar de AP zegt altijd dat het onvermijdelijk is dat een deel van de weg toch wordt gefilmd. Dat gebeurt echter in de meeste gevallen niet.
@TijsZonderH Ik snap niet wat je zegt / wilt zeggen, in die laatste twee zinnen. Misschien kun je ze nog 'ns nalezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Ik zie een wijziging (één zin weg), maar snap nog steeds niet welk punt er dan gemaakt wordt. Iets als: er wordt geen moeite gedaan het filmen van de openbare weg te minimaliseren, hoewel dat wel verplicht is?
Volgens AP-voorzitter Aleid Wolfsen wordt 'het gros van de videodeurbellen' verkeerd opgehangen. Deurbellen mogen de openbare weg niet filmen, maar de AP zegt altijd dat het onvermijdelijk is dat een deel van de weg toch wordt gefilmd.
(En heeft een topic als dit nog zin, of loopt de werkwijze onderhand uitsluitend via het 'kleine dingen' topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:10

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik lees je bericht nu pas, excuses. Maar het is toch niet zo'n gekke zin nu? Volgens mij blijkt uit de context van het bericht toch wel dat het gaat om camera's die verkeerd zijn ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
@TijsZonderH Het komt op mij nog steeds niet duidelijk over. Vooral met die 'altijd' erin, lijkt het hele punt onderuit gehaald: wat vind de AP dan 'verkeerd'. Nu je over instellen begint.. bedoel je dan dit?:
Volgens AP-voorzitter Aleid Wolfsen wordt 'het gros van de videodeurbellen' verkeerd opgehangen. Deurbellen mogen de openbare weg niet filmen. De AP erkent dat het onvermijdelijk is dat een deel van de weg toch wordt gefilmd, maar hekelt dat zelden de moeite wordt genomen dit te minimaliseren.
(Wil je zeker geen woordkeuze opdringen, maar concreet praat m.i. het makkelijkst.)