Ik ben op zoek naar een Zigbee module (minimaal 8 ingangen) welke 12v kan ontvangen op de ingangen en daarop kan signaleren.
Ik zal de situatie toelichten.
Ik heb een Galaxy Dimension (GD-48) alarminstallatie. Deze heeft alarmuitgangen type 'open collector'.
Deze geven dus 12v in geval van alarm/brand/inschakeling/etc.... (afhankelijk van programmering).
Deze uitgangen wil ik dus naar een Zigbee kaart doorgeven waardoor Home Assistant ziet dat er een ingang van deze kaart geactiveerd is.
Ik vind genoeg Zigbee relaiskaarten welke een potentiaalvrij contact schakelen o.b.v. een opdracht (uit bv. HASS), maar ik zoek dus het omgekeerde. Ik heb alleen geen idee hoe zo'n kaart heet.
Kort samengevat,
- Kaart ontvangt 12v op een ingang
- HASS ontvangt melding (hier kom ik wel uit)
- HASS stuurt melding naar mobiel (hier kom ik wel uit)
Thanks voor de tips!!!!
Ik zal de situatie toelichten.
Ik heb een Galaxy Dimension (GD-48) alarminstallatie. Deze heeft alarmuitgangen type 'open collector'.
Deze geven dus 12v in geval van alarm/brand/inschakeling/etc.... (afhankelijk van programmering).
Deze uitgangen wil ik dus naar een Zigbee kaart doorgeven waardoor Home Assistant ziet dat er een ingang van deze kaart geactiveerd is.
Ik vind genoeg Zigbee relaiskaarten welke een potentiaalvrij contact schakelen o.b.v. een opdracht (uit bv. HASS), maar ik zoek dus het omgekeerde. Ik heb alleen geen idee hoe zo'n kaart heet.
Kort samengevat,
- Kaart ontvangt 12v op een ingang
- HASS ontvangt melding (hier kom ik wel uit)
- HASS stuurt melding naar mobiel (hier kom ik wel uit)
Thanks voor de tips!!!!