Binnenkort wordt de door mijn werkgever geleverde werkplek opgehaald. Op zich is dat fijn, maar ik heb besloten om met wat gekregen budget zelf iets aan te schaffen, zodat het later niet nogmaals opgehaald hoeft te worden, mocht ik van werkgever wisselen of mocht hun huurovereenkomst nogmaals aflopen.
Ik ben op zoek naar een stevige elektrisch verstelbare werktafel voor mijn werk- en computerplek, maar vind het moeilijk om een keuze te maken door het grote aanbod. Na veel zoeken heb ik vastgesteld dat er veel opties zijn van aanbieders die voor mij tot nu toe onbekend zijn en met beperkt aantal reviews. Alles lijkt op elkaar, terwijl de prijzen variëren van 100 tot wel 1000 euro.
Ik wil ook graag een monitorarm plaatsen die geschikt is voor drie 27 inch schermen. Hierbij kom ik veel opties tegen, maar heb geen idee welk merk betrouwbaar is en waar ik precies op moet letten.
Tot slot zoek ik een comfortabele bureaustoel.
Tafel:
Afmetingen: 120cm x 80cm
Hoogte: instelbaar tot sta-hoogte
Gewenste functie: minimaal twee hoogtes kunnen onthouden
Uitvoering: 'hout' blad
Monitorarm:
Geschikt voor drie schermen, horizontaal naast elkaar.
Bureaustoel:
Voorzien van standaard hoogte-instellingen.
Heeft iemand van jullie goede ervaring met merken of webwinkels die dit soort producten aanbieden? Waar moet ik op letten?
Ik ben op zoek naar een stevige elektrisch verstelbare werktafel voor mijn werk- en computerplek, maar vind het moeilijk om een keuze te maken door het grote aanbod. Na veel zoeken heb ik vastgesteld dat er veel opties zijn van aanbieders die voor mij tot nu toe onbekend zijn en met beperkt aantal reviews. Alles lijkt op elkaar, terwijl de prijzen variëren van 100 tot wel 1000 euro.
Ik wil ook graag een monitorarm plaatsen die geschikt is voor drie 27 inch schermen. Hierbij kom ik veel opties tegen, maar heb geen idee welk merk betrouwbaar is en waar ik precies op moet letten.
Tot slot zoek ik een comfortabele bureaustoel.
Tafel:
Afmetingen: 120cm x 80cm
Hoogte: instelbaar tot sta-hoogte
Gewenste functie: minimaal twee hoogtes kunnen onthouden
Uitvoering: 'hout' blad
Monitorarm:
Geschikt voor drie schermen, horizontaal naast elkaar.
Bureaustoel:
Voorzien van standaard hoogte-instellingen.
Heeft iemand van jullie goede ervaring met merken of webwinkels die dit soort producten aanbieden? Waar moet ik op letten?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999