Stofzuiger: Samsung Jet Bespoke Woody Green VS Dyson v15?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsdortmond
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22-11-2024
Hi allemaal,

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de stofzuigers Samsung Jet Bespoke Woody Green of de Dyson V15. Wat zijn jullie ervaringen? Ben enorm benieuwd.

Groet,
Marcel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:38

Mavamaarten

Omdat het kan!

Geen ervaringen met dat soort producten, maar wel met andere draadloze steelstofzuigers die veel goedkoper zijn. Ik zou er in elk geval nooit zo'n geld aan uitgeven. Mijn Dreame XR doet het al jaren prima, en zelfs na 1x de batterij te vervangen kom ik niet in de buurt van zo'n bedrag.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik ben altijd wel tevreden geweest met een Dyson V8 en nu de V11, mooi spul. Via Dyson zelf ook goede aftersales, kreeg zelfs buiten de garantie nog gratis vervangende onderdelen. Wordt nu echter alleen nog incidenteel gebruikt voor trappen, badkamer, auto etc. omdat 2 robotstofzuigers al het werk verzetten :+

Je twijfelt tussen 2 modellen, maar geeft verder geen budget, wensen of eisen. Waar ga je de steelstofzuiger voor gebruiken? Wat heb je zelf al gevonden aan reviews? En waarom juist deze 2 modellen? Er mist wat eigen inzet. Ik denk dat er relatief weinig tweakers zijn die 2 topmodellen steelstofzuiger langdurig hebben gebruikt. Voor ervaringen zou ik me tot youtube en reviews wenden.