Beste Tweakers,
Ik heb gister mijn PC in elkaar gezet, samen met wat hulp van een vriend die zeer ervaren is met het bouwen van pc's.
Alles is gelukt, XMP staat aan, RAM word maximaal benut etc.
Helaas merk ik nu dat bij het opstarten van games, of dit nou van steam, de XBOX pass of epic games store is, alles blijft crashen/freezen. De ene keer krijg ik 5 seconden bewegend beeld en freezed mijn beeld, de andere keer kom ik niet verder dan een zwart scherm. Ik hoor wel de audio van de game. Ook als ik Alt + Tab gebruik kom ik nergens meer in, ook niet in chrome of dergelijken. Mijn PC crasht dus ook een soortvan. Ik heb van alles geprobeerd maar nog niks heeft geholpen.
Alles is gloednieuw en nog niet eerder gebruikt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!
Hieronder staan mijn build.
Ik heb gister mijn PC in elkaar gezet, samen met wat hulp van een vriend die zeer ervaren is met het bouwen van pc's.
Alles is gelukt, XMP staat aan, RAM word maximaal benut etc.
Helaas merk ik nu dat bij het opstarten van games, of dit nou van steam, de XBOX pass of epic games store is, alles blijft crashen/freezen. De ene keer krijg ik 5 seconden bewegend beeld en freezed mijn beeld, de andere keer kom ik niet verder dan een zwart scherm. Ik hoor wel de audio van de game. Ook als ik Alt + Tab gebruik kom ik nergens meer in, ook niet in chrome of dergelijken. Mijn PC crasht dus ook een soortvan. Ik heb van alles geprobeerd maar nog niks heeft geholpen.
Alles is gloednieuw en nog niet eerder gebruikt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!
Hieronder staan mijn build.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 219,95 | € 219,95 |
1 | Moederborden | ASRock B650M PRO RS WIFI | € 159,51 | € 159,51 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pure AMD Radeon RX 7800 XT 16GB | € 560,90 | € 560,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow RGB Wit | € 174,14 | € 174,14 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 240 RGB Wit | € 154,95 | € 154,95 |
1 | Geheugen intern | Team Group T-Force Delta RGB FF4D532G6200HC38ADC01 | € 118,50 | € 118,50 |
1 | Voedingen | NZXT C750 Gold v2 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 154,90 | € 154,90 |
Totaal | € 1.642,75 |