Eigenlijk begon dit verhaal met de melding dat mijn account was uitgeschakeld in de App Store en iTunes. Toen kon ik dat heractiveren via een support pagina van Apple. En na mij kregen mijn gezinsleden ook die melding.
Ik kon opeens geen film meer aanschaffen via iTunes, toen heb ik wat lopen klooien met de betaalmiddelen en opeens werkte het weer. Later kon mijn vriendin geen app kopen via de AppStore, iets wat ze eerder wel kon en dan werd het van mijn CC afgeschreven. Toen ben ik weer gaan prutsen.
Zijn er mensen die dit herkennen? Kunnen anderen wel betalen in de AppStore met alleen ApplePay? Zijn er mensen die wel hun Rabo Maestro direct als betaalmiddel aan de store hebben hangen?
Ik kon opeens geen film meer aanschaffen via iTunes, toen heb ik wat lopen klooien met de betaalmiddelen en opeens werkte het weer. Later kon mijn vriendin geen app kopen via de AppStore, iets wat ze eerder wel kon en dan werd het van mijn CC afgeschreven. Toen ben ik weer gaan prutsen.
- CC Rabo verwijderd als betaalmiddel AppStore
- CC Rabo verwijderd als betaalmiddel ApplePay
- CC Rabo opnieuw toegevoegd aan ApplePay
- CC Rabo kan ik niet meer toevoegen als betaalmiddel voor de AppStore. Melding dat de kaart daarvoor niet geschikt is.
- Ik heb ApplePay als betaalmiddel voor de AppStore, maar als ik wil opslaan dan krijg ik de melding dat er minimaal één betaalmiddel moet zijn.
- Paypal toegevoegd als betaalmiddel voor de AppStore en dat werkt wel om aankopen te doen. Nu heb ik dus twee betaalmiddelen bij het aanschaffen van Apps/films
- Waarom kan mijn Rabo CC niet meer direct als betaalmiddel aan de Store gekoppeld worden? Dat kon in het verleden wel.
- Als ik in de store iets koop via ApplePay (daar heb ik nu twee verschillende CC in gekoppeld) dan krijg ik de melding dat de aankoop succesvol is en dan zie ik op het afschrift wat het toch via PayPal loopt.
Zijn er mensen die dit herkennen? Kunnen anderen wel betalen in de AppStore met alleen ApplePay? Zijn er mensen die wel hun Rabo Maestro direct als betaalmiddel aan de store hebben hangen?
[ Voor 4% gewijzigd door SirLenncelot op 22-02-2024 22:18 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.