Vraag

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07 09:10
Hoi tweakers :)

Ik wil voor het eerst een tablet aanschaffen voor gamen en films voor in bed.
(In eerste instantie voor magic the gathering arena + hearthstone, misschien nog andere games).

De bestbuy tweakers heb ik bekeken, maar is van bijna een jaar oud, vandaar dat ik toch even dit forum raadpleeg. (Ik heb android mobiel en windows laptop).

Graag hoor ik wat aan te raden is.

Alle reacties

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:26
Misschien ook handig om een richtprijs te geven?

• HansAnderson
Dankje voor je snelle reactie :) Ik hoop voor rond 200 iets te kunnen vinden. Maar betaal graag 150+/- euro meer als het daardoor lagvrij is, helemaal met oled scherm

[ Voor 18% gewijzigd door HansAnderson op 22-02-2024 18:36 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 07:36

13art

Moderator Mobile
HansAnderson schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:29:
Hoi tweakers :)

Ik wil voor het eerst een tablet aanschaffen voor gamen en films voor in bed.
(In eerste instantie voor magic the gathering arena + hearthstone, misschien nog andere games).

De bestbuy tweakers heb ik bekeken, maar is van bijna een jaar oud, vandaar dat ik toch even dit forum raadpleeg. (Ik heb android mobiel en windows laptop).

Graag hoor ik wat aan te raden is.
Begin eens in de pricewatch om te kijken wat je wil, stel filters in en kijk wat er uit komt. Je TS is namelijk nog wat te beperkt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• HansAnderson
13art schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:42:
[...]

[mbr] Begin eens in de pricewatch om te kijken wat je wil, stel filters in en kijk wat er uit komt. Je TS is namelijk nog wat te beperkt. [/]
Snap ik, het is mijn eerste tablet die ik ga aanschaffen dus ik heb eigenlijk echt geen idee, weet niet eens wat voor afmeting :X

Dacht misschien is er nu een beste prijs/kwaliteit tablet rond deze periode (200 euro tot 350) die spellen zoals magic arena aankan en fijn is voor youtube/ films kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 07:36

13art

Moderator Mobile
HansAnderson schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:49:
[...]

Snap ik, het is mijn eerste tablet die ik ga aanschaffen dus ik heb eigenlijk echt geen idee, weet niet eens wat voor afmeting :X

Dacht misschien is er nu een beste prijs/kwaliteit tablet rond deze periode (200 euro tot 350) die spellen zoals magic arena aankan en fijn is voor youtube/ films kijken
Selectie op prijs is natuurlijk al snel gemaakt. Kijk je dan naar de reviews die er bij staan dan komt bijv de mipad 6 naar voren. Maar ook de Samsung A9+ lijkt prima te zijn. Evenals de P11 tablets van Lenovo. Zoek van de verschillende tablets eens reviews op YouTube bijvoorbeeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1