Mijn vraag
Hallo
Op mijn android telefoon gebruik ik mijn persoonlijk Google account alsook dat van mijn werk.
Van de ene dag op de andere (zonder wijzigingen van de instellingen door mij) synchroniseert het WERKaccount niet meer.
Ik krijg onderstaande foutmeldingen (verschillende : netwerk, rechten door domeinbeheer, verouderde info,...) wanneer ik refresh, verwijder en terug installeer.
Wie weet raad?
Relevante software en hardware die ik gebruik
One plus gsm, android - google
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de verschillende stappen die Google adviseert gevolgd maar blijf problemen ondervinden zoals verwijderen account, cookies etc verwijderen, synchroniseren aan- en uitzetten,...
...:strip_exif()/f/image/wakrxUynqGtdDTfQbLNC9ri2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nGWqnDmFJHgaY1umYDw1bfgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5JO3sl4XDnkwcAxstYTG54tm.jpg?f=fotoalbum_large)
Hallo
Op mijn android telefoon gebruik ik mijn persoonlijk Google account alsook dat van mijn werk.
Van de ene dag op de andere (zonder wijzigingen van de instellingen door mij) synchroniseert het WERKaccount niet meer.
Ik krijg onderstaande foutmeldingen (verschillende : netwerk, rechten door domeinbeheer, verouderde info,...) wanneer ik refresh, verwijder en terug installeer.
Wie weet raad?
Relevante software en hardware die ik gebruik
One plus gsm, android - google
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de verschillende stappen die Google adviseert gevolgd maar blijf problemen ondervinden zoals verwijderen account, cookies etc verwijderen, synchroniseren aan- en uitzetten,...
...
:strip_exif()/f/image/wakrxUynqGtdDTfQbLNC9ri2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nGWqnDmFJHgaY1umYDw1bfgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5JO3sl4XDnkwcAxstYTG54tm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rZeBm8LNkXd4gtMV7BhJsYcq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door neilrak159 op 22-02-2024 15:43 ]