Ik heb in mijn huis boven de voordeur en achterdeur 2 bovenlichtjes zitten (vast) enkel glas. Deze zijn door de vorige bewoners al eens meegeschilderd en ze dienen verder ook geen nut omdat er in beide deuren ook al (dubbel) glas zit.
Maar omdat het dus enkel glas is en ik nog wat hout en steenwol over heb wil ik dit isoleren en een houten plaatje er overheen zetten.
Alleen weet ik niet of het handig is om de isolatie aan de buitenzijde te plaatsen met daar overheen het plaatje of juist aan de binnenzijde?
Binnenzijde is wel makkelijker natuurlijk ivm het afwerken van het kozijn. Maar ik wil niet dat er door condensvorming straks het kozijn gaat rotten.
Wie kan me uitleggen aan welke kant ik het beste de isolatie kan plaatsen?
Alvast bedankt!
Maar omdat het dus enkel glas is en ik nog wat hout en steenwol over heb wil ik dit isoleren en een houten plaatje er overheen zetten.
Alleen weet ik niet of het handig is om de isolatie aan de buitenzijde te plaatsen met daar overheen het plaatje of juist aan de binnenzijde?
Binnenzijde is wel makkelijker natuurlijk ivm het afwerken van het kozijn. Maar ik wil niet dat er door condensvorming straks het kozijn gaat rotten.
Wie kan me uitleggen aan welke kant ik het beste de isolatie kan plaatsen?
Alvast bedankt!
When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...