Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LdS_inc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Goedemorgen!

omdat ik twijfel waar de oorzaak ligt, of hoe deze te achterhalen, start ik dit topic.
Korte situatieschets: ik heb een iphone 12 en een Apple Watch Ultra 2, beide draaiend op laatste IOS.
Nu wil ik een multisim aanvragen via de watch-app, aangezien er geen andere optie lijkt te zijn. Hiervoor kom ik binnen de app in het scherm “configureer netwerk”. Zodra ik daarop klik krijg ik standaard een pagina te zien, die niet verder laadt en wit blijft. OP deze pagina zou ik dan in mijn account terecht moeten komen om de gewenste multisim aan te vragen/ te koppelen

Heeft iemand van jullie enig idee waar de oorzaak te zoeken? en/ of handigheid hoe dit op te lossen?
Bij T-mobile/ Odido weten ze het niet helaas...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cx2WK2aeOISr99v4rGFEztt3PEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjQNfsK2xgad6dBVuHq3Dtxn.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik loop tegen hetzelfde aan, ook contact met Odido, diegene die ik gisteren aan de lijn had kon mij vertellen dat er een storing was die inmiddels was opgelost, niet dus. Ik zou worden teruggebeld vanmiddag ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuPaToLL
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-04 19:55
Je zou kunnen proberen om de netwerk instellingen te herstellen naar factory default, wellicht dat dat kan helpen.

Maar ik ben helaas bang dat het probleem toch echt bij Odido ligt in dit geval. Ook uit eigen ervaring en die van anderen helaas geconcludeerd dat ze daar nog lang niet alles op regel hebben.

En anders nogmaals naar Odido bellen. vuurtje warm houden daar, want ze zijn zelf niet echt kundig of fanatiek met correspondentie :)

• LdS_inc
@Jeroen10 ben benieuwd naar jouw ervaringen in dat geval. Bij mij kreeg ik de gevleugelde woorden "we zijn ermee bezig."

@SuPaToLL helaas heeft een herstel van netwerkinstellingen mij inderdaad niet veel verder gebracht. all eyes on Odido dan maar... wat voelt afhankelijkheid toch vervelend.

[ Voor 9% gewijzigd door LdS_inc op 22-02-2024 14:03 ]

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:16
Hier ook het witte scherm. Gister een extra multisim toegevoegd en daarna helemaal geen 4 G verbinding meer op twee Apple Watches. Ook Odido gebeld en mijn probleem kunnen ze ook niet oplossen. Wordt terug gebeld door de “technische dienst”. Een zooitje daar dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
LdS_inc schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:59:
@Jeroen10 ben benieuwd naar jouw ervaringen in dat geval. Bij mij kreeg ik de gevleugelde woorden "we zijn ermee bezig."

Ik zou begin van de middag worden teruggebeld, das niet gebeurt tot nu toe, als ik meer weet laat ik het weten

@SuPaToLL helaas heeft een herstel van netwerkinstellingen mij inderdaad niet veel verder gebracht. all eyes on Odido dan maar... wat voelt afhankelijkheid toch vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:16
Volgens mij is het witte scherm probleem opgelost. Hier i.i.g. wel.

[ Voor 41% gewijzigd door OkeOkeOke op 23-02-2024 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Klopt kon de mijne ook activeren, maar niet teruggebeld door klantenservice. Slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LdS_inc
yes! hier inderdaad ook. Zou per mail op hoogte worden gehouden maar heb zelf maar aangegeven dat het is opgelost.
Pagina: 1