hallo mensen . ik heb een adsl internet verbinding en sinds vorige week een 4g booster erbij gekregen van het merk sagemcom fast 4360 air kpn . ik ging op de kpn speedtest site van 12mbps naar 30 mbps . nu zag ik vandaag dat het apparaat aan de achterkant waar de kabel van de modem ingeplugd zit , er 2 lampjes snel knipperen , een rode en een groene . aan de voorkant heb ik blauwe lampjes zoals de manual zegt dat er moeten branden . ik bel net kpn op en die weten niets van het apparaat en de manual benoemd die lampjes niet eens . weet iemand of dit normaal is of dat het een fout is ? ik kan er niets over vinden online en kpn had geen eens een antwoord behalve dat ze niets vreemds op de lijn zien . maar ik weet (bijna) zeker dat dit de eerste dag na instalatie niet knipperde . ik hoop dat iemadn iets weet . mvg ferry
Vraag
Alle reacties
Zo goed als elke LAN aansluiting heeft die oranje en groene ledjes, dat is normaal en betekent dat het goed is aangesloten en er ook data overheen gaat.
Each RJ45 Ethernet port has two LEDs. The left LED is green and lights to show that a link has been established. It blinks off randomly whenever there is network activity on that port. On the RJ-45 connectors, the right LED is bi-color (amber and green) and indicates the speed of connection by the color it displays.
Die groene betekend dus dat je verbonden bent. Die oranje betekend dat je een 100mbit max verbinding hebt.
Die blauwe aan de voorzijde betekenen dat alles draait zoals het moet draaien.
https://www.gebruikershan...w-handleiding-946903.html (pagina 4)
Die groene betekend dus dat je verbonden bent. Die oranje betekend dat je een 100mbit max verbinding hebt.
Die blauwe aan de voorzijde betekenen dat alles draait zoals het moet draaien.
https://www.gebruikershan...w-handleiding-946903.html (pagina 4)
En voor de volledigheid zal ik als KPN monteur nog maar eens benadrukken dat dit volstrekt normaal is. En in tegenstelling tot wat je je meent te herinneren, die lampjes doen al vanaf het begin exact hetzelfde hoor. 
De kabel waarmee je deze booster op het modem aangesloten hebt zitten is vrij lang. Heb je de mogelijkheid de booster wat meer in de richting van een raam te plaatsen? Dan wordt de 4G ontvangst soms wat beter waardoor je snelheid ook wat zou kunnen verbeteren.
De kabel waarmee je deze booster op het modem aangesloten hebt zitten is vrij lang. Heb je de mogelijkheid de booster wat meer in de richting van een raam te plaatsen? Dan wordt de 4G ontvangst soms wat beter waardoor je snelheid ook wat zou kunnen verbeteren.