Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 13:19
Goedenavond allen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende.
Mijn vrouw heeft sinds kort dat er bij haar notificaties bij het always on display een icoontje staat welke lijkt op het android icoontje. (zie hieronder de foto).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYJZpL1nxeZgwAMExpz44SvCQGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jZPCDVIUdqn3D4AIMXohwoOy.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is het vreemde dat deze er niet altijd staat en wanneer je het display aanraakt hij daarna weer voor een tijd verdwijnt. Gezien ik hier niets over kan vinden online hoop ik dat iemand mij kan vertellen waarom dit icoontje er staat en of dit daadwerkelijk het Android icoontje is?

Betreft een Oppo A94

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik heb zelf geen Oppo, maar het Android mannetje wijst meestal op een systeem app. Als je bij de instellingen, notificaties gaat kijken, zie je daar terug welke apps recent een melding gedaan hebben?

Alternatief, als je het Android icoon aanklikt, opent die een app (zoals Whatsapp opent als je dat icoon aanklikt)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
swhnld schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:22:
Ik heb zelf geen Oppo, maar het Android mannetje wijst meestal op een systeem app. Als je bij de instellingen, notificaties gaat kijken, zie je daar terug welke apps recent een melding gedaan hebben?

Alternatief, als je het Android icoon aanklikt, opent die een app (zoals Whatsapp opent als je dat icoon aanklikt)?
We gaan eens kijken via de instellingen.

Op het icoon drukken doet niets behalve dat hij dan verdwijnt zonder dat je iets gedaan hebt behalve aanraken van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:39

Kryziek

bb || !bb

Je kunt een app proberen die je notification history bijhoud om te zien wat het was. Super handig bij dit soort problemen. Op mijn samsung is dit ingebouwd, weet niet hoe dat bij Oppo is.

• stomley
@Kryziek en @swhnld , Helaas de notification history geeft geen notificaties aan voor deze. Lijkt alsof het dus geen notificatie zelf is, maar meer alsof er iets draait op de achtergrond?