Het probleem:
Zoals je hieronder ziet ontbreekt het moederbord, een Gigabyte GA-H77-DS3H die zijn onboard USB poorten sporadisch blijft herverbinden of vaak zelfs helemaal uitschakelen en ik heb echt alles al geprobeerd om dit op te lossen, verder werkt alles wel en het bord heeft bios versie F10, al uren meebezig geweest en heel internet af gegaan, zonder resultaat helaas.Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen, Ik heb al naar het energiebeheer gekeken en de USB drivers en een zwaardere voeding erop getest. Ik heb echt geen idee meer, misschien iemand hier nog wel.
Wat zit er nu in zijn pc:
Radeon rx 6600 challengerSharkoon vg4-w blue ATX PC kast
G-skill 16GB 1600 mhz werkgeheugen
be quiet! Pure Rock 2
1155 intel core i7-3770 ivy bridge op 3.9 GHZ
Het werkt verder als een speer en hij is er super blij mee.
Waarom deze vraag:
Ik heb een leuke pc gemaakt voor het zoontje van vrienden, deze mensen hebben bijna niets te besteden voor een pc en ik had nog socket 1155 spullen liggen die hun werk nog uitstekend deden.Ik had echter geen vertrouwen meer in min eigen moederbord dus ik kocht een bord dat ook veel betere specs had. Helaas, bij ontvangst bleek het bord 2 kromme en 1 afgebroken socket pin te hebben, waar ik niet van op de hoogte was. Ik zal bij socket 1155 nooit zeggen dat het voor mij nieuw moet zijn maar de verwachting dat het allemaal heel is en werkt heb ik wel.
Alvast bedankt!
Glenn
[ Voor 49% gewijzigd door Glenn1981 op 21-02-2024 17:06 . Reden: Tekstwijziging ]