Voor een toekomstige Game PC zoek ik wat hulp/advies met mijn componenten uitzoeken. Ik zoek een goede PC die een lange tijd meegaat en vele games soepel kan runnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk games gaan spelen zoals PUBG, BF1 en 5, GTA 5, MSFS2020 en X-PLANE. Voor PUBG speel ik altijd op lage settings en zoek ik naar optimale FPS. Voor de andere games wil ik graag 4K gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het belangrijker dat een PC goed loopt en lang meegaat. Ik zoek een PC in de range van €2200 tot €2500. Iets duurder is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga voor een volledig nieuwe set-up. Adviezen voor een monitor zijn ook welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar NVIDIA GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gesloten kast, zo stil, koel en energiezuinig als mogelijk.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Mijn kennis van computerhardware was prima, maar ik heb sinds mijn laatste build (in 2016) er niks meer mee gedaan. Ook nog voor 2 jaar in het buitenland geweest voor een studie en in die periode heb ik mijn oude PC verkocht. Graag hoor ik of mijn selectie goed
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk games gaan spelen zoals PUBG, BF1 en 5, GTA 5, MSFS2020 en X-PLANE. Voor PUBG speel ik altijd op lage settings en zoek ik naar optimale FPS. Voor de andere games wil ik graag 4K gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het belangrijker dat een PC goed loopt en lang meegaat. Ik zoek een PC in de range van €2200 tot €2500. Iets duurder is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga voor een volledig nieuwe set-up. Adviezen voor een monitor zijn ook welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 359,- | € 359,- |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti SUPER GAMING OC 16G | € 929,- | € 929,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Zwart | € 158,39 | € 158,39 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S chromax.black | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Ventilators | be quiet! Pure Wings 3 140mm, 140mm | € 11,82 | € 11,82 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 116,95 | € 116,95 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 128,98 | € 128,98 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 84,74 | € 84,74 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
Totaal | € 2.202,68 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar NVIDIA GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gesloten kast, zo stil, koel en energiezuinig als mogelijk.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Mijn kennis van computerhardware was prima, maar ik heb sinds mijn laatste build (in 2016) er niks meer mee gedaan. Ook nog voor 2 jaar in het buitenland geweest voor een studie en in die periode heb ik mijn oude PC verkocht. Graag hoor ik of mijn selectie goed