Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dombo123
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-05 09:16
Al een periode ben ik aan het overwegen om een tablet van rond de 8 inch te kopen.
Ik ben wel gecharmeerd van Apple, maar ik ga niet de minitablet van 2021 kopen, die vind ik te oud terwijl de nieuwe miniuitvoering eraan komt.
De nieuwe mini ipad laat wel op zich wachten, wat ik nu begrijp, is dat pas rond eind 2024.
Hij was gepland aan het begin dit jaar, 2024, echter dat wordt eind 2024 in het gunstigste geval

Ik wil een snelle 8 inch tablet, dat wordt nu een Android dus.
Wat is volgens jullie de snelste minitablet om aan te schaffen?
Ik ben niemand die met meerdere applicaties tegelijk werkt, dus RAM is gewenst.

Ik was aan het overwegen om een Samsung te nemen en wel deze;
Samsung Galaxy Tab Active 3 LTE 128GB

Is de Samsung Galaxy Tab Active 3 LTE 128GB de snellere in de 8 inch markt?

Bvd, met vriendelijke groet
Paulus

Beste antwoord (via Dombo123 op 27-02-2024 09:23)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Of er een nieuwe iPad Mini komt weet niemand, dat is allemaal speculatie.

De Samsung Galaxy Tab Active 3 is heel erg gefocust op robuustheid, en zeker niet op snelheid. Dat ding is overigens ook uit december 2020, dus nog ouder dan de iPad Mini.

De snelste kleine tablet rond de 8" is zeer waarschijnlijk toch echt de iPad Mini.

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14

De Samsung Galaxy Tab Active 3 is heel erg gefocust op robuustheid, en zeker niet op snelheid. Dat ding is overigens ook uit december 2020, dus nog ouder dan de iPad Mini.

De snelste kleine tablet rond de 8" is zeer waarschijnlijk toch echt de iPad Mini.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Moet het echt 8" zijn.
En idd de Samsung is van 2020 en wordt 4 jaar. Geen updates etc meer.
Als de apple van 2021 te oud is. Dan is de Samsung ook te oud.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 22:08
De iPad Mini uit 2021 zal nog 4 jaar software ondersteuning hebben, de Tab Active 3 zit in zijn laatste jaar.
De grote vraag is wat je erop gaat doen, en je kunt benchmarks vinden over de prestaties als je officiële reviews van de apparaten opzoekt. Voor browsen of films kijken zullen beide apparaten prima voldoen qua snelheid.

En wat heb je nu, kun je wachten op een nieuwer model dat uitkomt, of niet? Als wachten een optie is, doe dat, die nieuwe mini komt dan vanzelf voorbij ergens rond maart, augustus of oktober (traditioneel momenten dat een nieuwe iPad uitkwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De oude Tab Active 3 is groter dan de nieuwe Samsung Galaxy Tab A9 met een 8.7" scherm. De A9 heeft prima prestaties voor de prijs en er is een versie met 8GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dombo123
Hahn schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:30:

Daar had ik nog niet eens naar gekeken. Ik ging ervan uit dat hij een stukje jonger was. Uiteindelijk. Was ik daar wel tegenaan gelopen, maar bedankt dat dit in een eerder stadium gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dombo123
RepareerDroid schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:33:
De oude Tab Active 3 is groter dan de nieuwe Samsung Galaxy Tab A9 met een 8.7" scherm. De A9 heeft prima prestaties voor de prijs en er is een versie met 8GB RAM.
Hier ga ik ook naar kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dombo123
Al met al, is er eigenlijk in 2023 en 2004 20 niet veel aanbod. En daar is niet veel bij gekomen,
na mijn bescheiden mening.

Ik denk dat ik dan inderdaad voor de iPad ga, met nog 4 jaar updates,

Bedankt voor de input mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06 08:53
Ik zou nu de Tab 5 Actief kopen, Maar de Tab 3 Actief gaat nog perfect (in geen geval is het de snelste 8", maar wel hoogwaardige afwerking en pen). Het beste ding om overal mee te nemen (ook water :-P
Ik heb net de One UI 6 binnen.

9950x3d+4090+64DDR

Pagina: 1