Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhd1975
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-04-2024
Wanneer ik bij mijn Siemens SN45YS01CE vaatwasser een willekeurig programma kies, lijkt het alsof deze gewoon gestart wordt. Echter, zie je de teller binnen een minuut het hele programma 'afwerken'. Er is echter niets gebeurd.
Er treedt geen foutmelding op oid.

Machine gereset via knop en stekker uit contact gehaald. Belading gecheckt. Filter schoongemaakt etc. Deur sluit goed. Kan er niets over vinden.
Iemand een idee??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:11
Geeft hij enige foutmeldingscode?
Wat zegt handleiding?
Is kraan wel geopend?
Is water-afvoer-sensor (hoe heet dat ding dat controleert of afval-water helder genoeg is om vaat schoon te verklaren) nog goed werkzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhd1975
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-04-2024
Nee, helaas geen enkele foutcode. Water staat gewoon open, filter is schoon. Ik kan hierover in de handleiding helemaal niets terug.
Ik selecteer een programma (maakt niet uit welke). Het programma lijkt te starten, maar ineens zie je de voorgangsbalk snel oplopen en de teller loopt snel af. Zelfs in het scherm van de homeconnect app verschijnt dan de melding dat ie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
Ik ben bang dat je stuurprint de geest gegeven heeft. Heeft de machine daarvoor gewoon goed gewerkt? Laat de machine water toe? Start de pomp?

Als de machine binnen 1 minuut het programma doorloopt hoor je dan ook water, pomp of afvoer? Of gebeurt er niks?

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined