Toon posts:

hoe kun je een p4 oc'en op een

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb msi-850pro en een pentium4 1.7ghz maar ik wil hem graag oc'en'maar ik weet niet hoe dat oet iedereen zegt dat je de fsb moet verhogen maar in de bios kan ik daar niks over vinden ik heb ook in de faq gekeken maar ik begrijp er nog geen ene f*ck van heeft iemand ook een msi-850pro en weet ie ook hoe je moet oc'en wilt ie dat dan ff vertellen? please?????????????????? :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

--> [forum=22] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
is er dan echt niemand?

Verwijderd

Waarom zou je in godsnaam een 1,7 Ghz processor overklokken??

Patser :r

Verwijderd

Topicstarter
voor de lol omdat ik dat nog nooit heb gedaan wil ik dat wel eens doen niks mis mee toch? (8>

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

Tubby

or not to be

Als je eerst de FAQ wilt doorlezen willen we de vragen die je dan nog hebt wel beantwoorden.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ga ik het nu wel ff doorlezen

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Ga ook even je moederbord manual doorlezen, en daarna een paar artikelen over overklokken op anandtech.com en tomshardware.com . Daar word je niet dommer van!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

p4 overclocken kan ik je afraden omdat je geen garantie meer hebt, is toch zonde als je je net nieuwe geroostersde p4 1.7 weg mag gooien?

Verwijderd

Topicstarter
oke zal ik doen maar ik wilde daarnet nog de faq doorlezen maar naar welke dan?

Verwijderd

Topicstarter
het gaat me niet om de snelhied maar ik wil gewoon ervaring opdoen weetje gewoon om te zien hoe dat allemaal moet

• 0siris
deze:
[topic=153153/1/25]
Maar meer help ik je niet want je bent duidelijk niet erg werklustig ;(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor die link en ik ben heus niet zo lui ik ben dan misschien niet hyper actief maar ook niet weer lui

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

Epsilon

Op zaterdag 08 september 2001 15:33 schreef Techwarrior het volgende:

Wedden dat het de comp van zijn papa is en een kant en klaar systeempje van de vobis? Dit is geen comp waar hij voor gewerkt heeft ofzo.

Vraag aan de topicstarter :
Hoe kom je aan het "overclocken"? Je weet nl niet HOE het kan en wat je daar voor nodig hebt. Heb je het zomaar van iemand gehoord?

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Hij zal wel een net iets snellere moeten hebben als dat zijn vriend/neef whatever heeft. Net zoals die gast die hier kwam omdat zijn vader dezelfde had maar dan 100 MHz sneller. Die wist ook niet van hoe of wat, maar wist wel wat ie wou.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
Chill mensen, help hem gewoon i.p.v. een beetje te staan speculeren hoe hij die pc heeft gekregen... ok?

Verwijderd

Men mag tegenwoordig geen 1.7GHz processeer meer hebben ofzo? Jezus doe niet zo zielig zeg...

/me wijst naar Techwarrior en epsilon

|:( |:(

• roedie
Hej Barisje,

Nadat je de FAQ gelezen hebt hier over overklokken, zoek dan gewoon op in het boekje van je moederbord op hoe je de fsb (bus) kunt veranderen. Deze staat standaart op 100 en als je deze bijv. op 105 zet dan gaat je processor 5x17 sneller=85 MHz. Doe dit opvoeren in kleine stapjes en test iedere keer alvoor een stapje verder te gaan of je computer nog stabiel is.

Succes.

zo Goed ;)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Als er geen optie in je BIOS zit om je fsb snelheid omhoog te krikken, dan zitten er hoogstwaarschijnlijk een stil jumpers o dipswitches op je moederbord waarmee je hetzelfde kunt uithalen. :)

Verwijderd

Topicstarter
wat hebben jullie toch tegen mij ik wil gewoon ik wil gewoon leren hoe ik kan oc'en

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Wat is dit nou voor onzin?
Iedere tweaker wil zijn processor toch zo snel en stabiel mogelijk laten draaien?
Of ben je gewoon jaloers mdat jij geen 1.7 ghz hebt

Bij de weg. De topicstarter is net een nieuw lid. Dus help hem gewoon ff ipv hem af te zeiken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 18:12 schreef Barisje het volgende:
wat hebben jullie toch tegen mij ik wil gewoon ik wil gewoon leren hoe ik kan oc'en
Niks. Alleen sommige hier kunnen wel eens als een debiel reageren (he Epsilon >:))

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
Loop hem niet zo af te zeiken joh Hij is een newbie dus hij weet nog niet hoe het helemaal werkt.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie hulp en ja je hebt gelijk ik ben gewoon nieuw hier bedankt voor jullie hulp behalve van een paar van jullie dan ;)

• 0siris
Op zaterdag 08 september 2001 18:33 schreef Barisje het volgende:
bedankt voor jullie hulp en ja je hebt gelijk ik ben gewoon nieuw hier bedankt voor jullie hulp behalve van een paar van jullie dan ;)
Ik voel me niet aangesproken, maar misschien kun je je ondertitel in iets positievers veranderen. Ook het gebruik van interpunctie en hoofdletters maakt een wat solidere indruk, want dan lijk je tenminste niet iemand van 11 die pappie's PC naar de eeuwige overklokvelden probeert te jagen...

succes verder.

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal ik doen

• roedie
Sorry als ikke ook een beetje te onaardig was, liet me een beetje mee slepen door epsilon.

Barisje, Als je hier komt moet je eerst gewoon zoveel mogenlijk lezen. Er staat hier en daar genoeg leesvoer zodat je al meteen geen echte newbie meer bent. Doe een beetje rustig aan met meteen posten en topics openen met vragen die je zo kunt vinden via de search. Dan zul je hier wel een vette tijd krijgen en erger je je ook zo aan newbie's ;).

Succes met het overklokken en als je wilt zien hoe ver de gem. p4 1.7 komt kijk dan in de database van overclockers.com.

En ik ben zelf ook aan het sparen voor een p4 terwijl er hier HEEL veel amd pro mensen rond lopen. Vorm gewoon lekker je eigen mening die gebaseerd is op feiten. Enjoy

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk,ik heb nog erg weinig gelezen op deze site. En dat zal ik voortaan wel doen voordat ik meteen een topic open. *D

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
Op zaterdag 08 september 2001 15:19 schreef Traag het volgende:
--> [forum=22] <--
Daar komt hij ver mee zeg. |:(
Die jongen is nieuw op dit gebied.

iRacing Profiel

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10

je bent een volwassen kerel en toch van die kinderachtige opmerkingen maken.

iRacing Profiel

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Wat een gedoe zeg.
Als we allemaal zo de grond in werden gestampt de eerste keer dat we hier kwamen dan zou GOT allang niet meer bestaan.

Je kunt iemand er best op wijzen om even de FAQ enzo te lezen.
Maar waar slaat het op om zelf te gaan invullen dat die PC niet van hem zou zijn.

En als je zegt dat het overklokken van een 1,7 gh CPU patserig is: want doe je dan in Die-Hard Overclocking :?

Iedereen wilt hier toch het uiterste uit zijn CPU halen.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
zo is 't :)
Pagina: 1