Wij hebben een mooie kelder welke we nu volledig aan het inrichten zijn als 2e huiskamer met een beamer, surround set etc. Tevens heb ik de Xbox 360 weer eens aangesloten en de kinderen (2 meiden leeftijd 5 en 6) zijn daar al best handig mee. Vind alleen GTA enzo niet echt geschikt en bovendien is 1 controller stuk , dus ik zal even wat moeten investeren in wat spelletjes en controllers.
Nu dacht ik dat het misschien een beter idee zou zijn om dan meteen een betere console te kopen. Nintendo Switch of WII bijvoorbeeld.
Probleem: ik ben helemaal niet meer thuis in die consoles van tegenwoordig! Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding, het mag tweedehands als nieuw niet meer leverbaar is. En het moet een beetje tegen een stootje kunnen. Het is niet de bedoeling dat ze ook buiten huis gaan gamen, dus zo'n switch lijkt mij niet nodig .
Volgens mij is een Nintendo WII prima voor mijn doeleinden? Of kan ik beter voor de Switch gaan omdat daar voor de kinderen meer/betere spellen voor zijn ?
Of toch investeren in de Xbox eventueel met Kinect .
Ze spelen dus op een beamer scherm, op max 5m afstand op de muur geprojecteerd.
Nu dacht ik dat het misschien een beter idee zou zijn om dan meteen een betere console te kopen. Nintendo Switch of WII bijvoorbeeld.
Probleem: ik ben helemaal niet meer thuis in die consoles van tegenwoordig! Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding, het mag tweedehands als nieuw niet meer leverbaar is. En het moet een beetje tegen een stootje kunnen. Het is niet de bedoeling dat ze ook buiten huis gaan gamen, dus zo'n switch lijkt mij niet nodig .
Volgens mij is een Nintendo WII prima voor mijn doeleinden? Of kan ik beter voor de Switch gaan omdat daar voor de kinderen meer/betere spellen voor zijn ?
Of toch investeren in de Xbox eventueel met Kinect .
Ze spelen dus op een beamer scherm, op max 5m afstand op de muur geprojecteerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 21-02-2024 00:34 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1