Dakkapel -trespa zijwangen -rieele offerte?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReversdRainbow
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-05 09:22
Goedenavond allen
Bij voorbaat hoop ik niet dat ik het forum vervuilt maar ik schrok er toch van.

We hebben een offerte binnen van 2415euro voor het aanbrengen van trespa zijwangen en nieuw lood alleen bij de zijwangen ,dit op onze dakkapel op de 2e verdieping

Offerte :
Werkzaamheden:
Vervangen beplating zijwangen dakkapel voor Trespa kleur antraciet Ral7016 verlijmd aangebracht.
Uitgaande dat we grondhout ook vervangen (dit is bij verlijmd Trespa gebruikelijk zodat ondergrond goed is)
Lood zijwangen vervangen.
Inclusief op- en afbreken rolsteiger.
Exclusief isoleren zijwangen.
Exclusief werkzaamheden aan schuine daken.
Exclusief werkzaamheden aan lood/beplating voorzijde dakkapel, boeidelen en/of overstek.
Aan de voorkant zijn we uitgegaan om niets te doen. Als u dit wel wil dan zou ik graag nog wat foto’s toegestuurd krijgen om de detaillering te bekijken. Het is daarbij de vraag of we dit kunnen doen zonder dat het kozijn eruit moet, en de detaillering m.b.t. ventilatie en juiste afdichting goed uitgevoerd kan worden.

Zonder verdere specificaties alleen 2415 euro wat mij persoonlijk altijd al wat tegenstaat

Graag hoor ik hoe jullie hierover denken ofdat ik me aanstel over de prijs
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Weet niet hoe je dakkapel nu is opgebouwd, maar als dat eentje is zonder overstek mag je ook een dakdekker regelen om de aansluiting met het platdak weer goed te krijgen.
Ik heb de mijne 10 jaar terug met kunststof laten omkleden, dakkapel werd daarbij 2cm breder aan alle kanten vanwege de ventilatielatten.
2415 is een fors bedrag, maar zit ook steiger en alles bij. 2e verdieping maakt het dan al snel duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:00
@ReversdRainbow
Laten we zeggen dat ze met 2 mensen komen en 2 dagen bezig zijn/2 dagen rekenen. Dan zit je al op 32 manuren a 60 euro = 1920
Steiger zal al snel 300 euro zijn voor opbouwen en afbreken
Trespa 200 euro.

Op 2415 zit je dus al snel. Veilig werken op hoogte en onzekerheid over wat ze precies aantreffen is gewoon duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:55

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Klein detail: ik zou de trespa niet verlijmd aan de bestaande constructie willen hebben. Mocht dat ooit weer vervangen moeten worden en de constructie nog goed zijn, maak je zo veel breekschade aan de constructie dat die sowieso moet worden vervangen.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS