5:1 van boekenplank naar 2 front zuilluidsprekers?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Honda
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11-2024
Sinds enkele weken in bezit van een Denon 2800 AVR 2800.
Daarop zijn aangesloten kleine boekenplank speakers, 2 voor en 2 achter met een subwoofer.

Nu willen we een nieuwe tv kast aanschaffen, maar dan niet meer speakers er bovenop hebben, maar misschien wel 2 zuilluidsprekers ernaast. Ik heb zo'n 10 jaar geleden de B&W 602 s2 gehad, uitstekend geluid.
Nu zit ik aan de S3 te denken, maar het blijven knotsen vind ik. Misschien zijn er ook wat kleinere speakers waar mooi geluid uit komt. De Dali Oberon 5 is bv een stukje lager, maar het geluid zal ook een stuk minder zijn lijkt me.
Voordeel van de B&W 602 S3 lijkt me wel dat een subwoofer een beetje overbodig is?
Uiteraard rond gesnuffeld de afgelopen dagen en dan zie je bijna door de bomen het bos niet meer, misschien is hier iemand met dezelfde ervaring kan me dan ook meer vertellen?
We zijn dus op zoek naar speakers die bij onze Denon AVR 2800 passen, ze komen tegen een muurtje van 3,50 breed en moeten dus niet overheersend aanwezig zijn.
En de vraag is of een subwoofer nu echt nodig is bij de wat grotere speakers, optie is een bluetooth subwoofer elders in de woonkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:58

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.