Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_I
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09-2024
Wij willen binnenkort onze oude LG Plasma vervangen door een LG OLED TV en nu vraag ik me af, hoe is deze TV in gebruik als dom scherm? Hij gaat geen internet connectie krijgen en dus willen we ook geen menu zien als we 'm aan zetten om TV te kijken. Het menu van de TV ontvanger is al irritant genoeg.

Is de TV zo in te stellen dat ie bij aan gaan meteen een HDMI poort selecteert en dat beeld weergeeft? (en indien niet, is er een OLED TV van goede kwaliteit die dat wel kan?)

[ Voor 8% gewijzigd door T_I op 20-02-2024 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:13

watercoolertje

Untertitel

T_I schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:20:
Wij willen binnenkort onze oude LG Plasma vervangen door een LG OLED TV en nu vraag ik me af, hoe is deze TV in gebruik als dom scherm? Hij gaat geen internet connectie krijgen en dus willen we ook geen menu zien als we 'm aan zetten om TV te kijken. Het menu van de TV ontvanger is al irritant genoeg.

Is de TV zo in te stellen dat ie bij aan gaan meteen een HDMI poort selecteert en dat beeld weergeeft? (en indien niet, is er een OLED TV van goede kwaliteit die dat wel kan?)
Vrijwel elke TV is op die manier te gebruiken, normaal start gewoon de laatste actieve 'ingang' van voordat het scherm is uitgezet, als dat het OS van LG was dan start dat, als dat HDMI 3 was start ie daarmee...

Oftewel ja je kan net als vrijwel alle TV's het scherm ook gewoon gebruiken zonder je te begeven in het ecosysteem van de TV. Voor settings en dergelijke zal je daar misschien wel moeten zijn (met Android TV zitten de TV settings in het Android gedeelte).

Ik zou zoiets altijd wel even in de winkel (laten) testen, gewoon om de uitzonderingen op de regel voor te zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 20-02-2024 09:25 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:21

FeaR

In GoT we trust

Ik mis in dit topic wat er zelf geprobeerd is alvorens het topic te openen, wat er zelf al gezocht is. Alleen vragen of bij een bepaald merk en type een functie kan, en zo niet bij welke wel, is niet de vorm waarin we topics verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 20-02-2024 10:19 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.