Hallo allemaal ik heb hier een hp vectra VL staan en ik krijg het bios password er niet af ik heb de cmos batterij al een keer los gehaalt en al het andere mogelijke heb ik ook al geprobeert !!!! help me ik ben ten einde raad!!!!!
Meestal heeft een moederbordje een jumpertje zitten waar iets in de richting van "Clear CMOS" bij staat. Ga daar eens naar op zoek
Tsja als je alles al geprobeer hebt blijft er ook weinig meer over niet dan?
Maare er zijn altijd een aantal standaard wachtwoorden wat je kan proberen, zal eens kijken of ik die voor je kan terugvinden. Enne mischien moet je het batterijtje er wat langer uitlaten, mischien dat dat helpt.
Maare er zijn altijd een aantal standaard wachtwoorden wat je kan proberen, zal eens kijken of ik die voor je kan terugvinden. Enne mischien moet je het batterijtje er wat langer uitlaten, mischien dat dat helpt.
wat voor bios zit erin (award)
bij sommige bios'en wil het wel eens helpen 3 keer achter elkaar op de reset knop te drukken
bij sommige bios'en wil het wel eens helpen 3 keer achter elkaar op de reset knop te drukken
er zit een speciale bios in
lijkt veel op een bios was op een asus bord zit ( phoenix
)
het passwd kan je eruit halen via een jumper op het mobo
lijkt veel op een bios was op een asus bord zit ( phoenix
het passwd kan je eruit halen via een jumper op het mobo
Bij ouwe (misschien ook wel bij nieuwe) BIOS-en zijn er soms van die algemene wachtwoorden. Weet niet of het voor jou BIOS versie op gaat. Zoek es bij Google.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Inderdaad - 'Google is your friend' 
http://www.support.vectra.hp.com/vectrasupport/level4/182vf0017en/182vf0017en.html
kan van toepassing zijn op jouw Vectra.
Ter verduidelijking, d'r zit dus geen jumper op het bord maar een dipswitch.
http://www.support.vectra.hp.com/vectrasupport/level4/182vf0017en/182vf0017en.html
kan van toepassing zijn op jouw Vectra.
Ter verduidelijking, d'r zit dus geen jumper op het bord maar een dipswitch.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
die algemene biospasswds waren voor oude award biossen en waren:
AWARD_SW
lkwpeter
en nog een maar die weet ik niet meer...
Met Phoenix bios zal het wel anders zijn
Maareh...als je het batterijtje eruit haalt, paar seconden wacht en het weer terugstopt, moet het eigenlijk goed gaan
AWARD_SW
lkwpeter
en nog een maar die weet ik niet meer...
Met Phoenix bios zal het wel anders zijn
Maareh...als je het batterijtje eruit haalt, paar seconden wacht en het weer terugstopt, moet het eigenlijk goed gaan
ach...in een volgend leven lach je er om!
Pagina: 1