Beste medetweakers,
Mijn CV-ketel is aan vervanging toe en ben dus opzoek naar nieuwe CV-ketel.
Tot nu toe heeft mijn aandacht de twee volgende CV-ketels:
- Remeha Tzerra Ace-Matic CW5.
- Remeha Calenta ace 40C CW5.
Info woning:
twee-onder-een kapper (160m2)
Begaande grond is vloerverwarming, eerste en tweede etage radiatoren.
Opzoek naar een CW5 Cv-ketel die betrouwbaar/zuinig en snel warm water afgeeft.
Waarom CV-ketel vervangen? -> Dit jaar is de laatste jaar om een CV-ketel te vervangen zonder dat je een warmtepomp moet aanschaffen.
ook gekeken naar de Vaillant Hr-ketel ecoTEC plus, echter zag ik veel reviews over "irritante" geluiden die veroorzaakt wordt door de Vaillant.
Zijn er medetweakers die hun CV-ketel vervangen hebben door een Remeha? Wat is jullie ervaring?
Ben namelijk opzoek naar een CV-ketel die snel warm water afgeeft/zuinig en stil is. Andere ervaringen qua merken zijn ook zeker welkom!
Mijn CV-ketel is aan vervanging toe en ben dus opzoek naar nieuwe CV-ketel.
Tot nu toe heeft mijn aandacht de twee volgende CV-ketels:
- Remeha Tzerra Ace-Matic CW5.
- Remeha Calenta ace 40C CW5.
Info woning:
twee-onder-een kapper (160m2)
Begaande grond is vloerverwarming, eerste en tweede etage radiatoren.
Opzoek naar een CW5 Cv-ketel die betrouwbaar/zuinig en snel warm water afgeeft.
Waarom CV-ketel vervangen? -> Dit jaar is de laatste jaar om een CV-ketel te vervangen zonder dat je een warmtepomp moet aanschaffen.
ook gekeken naar de Vaillant Hr-ketel ecoTEC plus, echter zag ik veel reviews over "irritante" geluiden die veroorzaakt wordt door de Vaillant.
Zijn er medetweakers die hun CV-ketel vervangen hebben door een Remeha? Wat is jullie ervaring?
Ben namelijk opzoek naar een CV-ketel die snel warm water afgeeft/zuinig en stil is. Andere ervaringen qua merken zijn ook zeker welkom!
[ Voor 20% gewijzigd door Punish op 19-02-2024 21:03 ]