Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DxI
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19-04-2024
Wellicht dat er hier mensen zijn die mij zouden kunnen helpen met het volgende:

Ik ben een student op de Hogeschool Rotterdam en ik ben aan het zoeken naar een afstudeerbedrijf in de omgeving van Rotterdam / Zuid-Holland waar ik mijn afstuuderopdrachten kan maken om mijn opleiding IT Service Management af te ronden.

Het gaat om de periode van februari tot juni voor 1-2 dagen in de week. Het bedrijf zal fungeren als casus voor mijn afstudeeropdrachten waarbij ik bijvoorbeeld een onderzoek doe in de vorm van een adviesrapport en deze koppel aan een van de leeruitkomsten om aan te tonen dat ik deze beheers. Deze wordt vervolgens nagekeken door een docent van mijn school. Het betreft dus niet een klassieke scriptie maar 3 opdrachten keer 6 leeruitkomsten.

Er moet iemand zijn, bijvoorbeeld een IT manager of een andere IT medewerker die een wat hogere functie heeft waarmee ik in het begin +- 1 uur kan zitten om samen te kijken wat er aan de hand van het bedrijf mogelijk is om te verzinnen qua opdrachten. Daarna ga ik hier zelfstandig mee aan de slag en neem ik niet veel tijd van jullie in beslag. Het zou wel fijn zijn als die persoon mij zou willen helpen door bijvoorbeeld mijn vragen te beantwoorden als ik ergens tegen aanloop of extra informatie nodig heb.

Dit hoeft niet gezien te worden als een klassieke stage. Ik doe namelijk de deeltijd variant. Ik hoef er ook niet voor betaald te worden. Het gaat erom dat ik een bedrijf vind die ik kan gebruiken als casus voor mijn afstudeeropdrachten zoals boven aangegeven.

Aangezien emails sturen naar bedrijven en LinkedIn tot nu toe niks heeft opgeleverd dacht ik om het hier te proberen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:29

tweakerbee

dus..?

Je kunt beter hier je vraag plaatsen:

(Af)studeeronderzoeken en -enquetes - post ze hier.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:54

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers! Helaas is dergelijke werving niet toegestaan hier, daarom gaat je topic op slot.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Dit topic is gesloten.