toetscombinatie CS werkt niet |:(

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
In CS gebruik ik de volgende keys: A-strafeleft W-forward, D-straferight S-backward.

Shift gebruik ik een normaal te lopen ipv rennen.

Nu heb ik het volgende probleem:

Als ik normaal loop en daarbij naar rechtsvoren beweeg, dan is er niets aan de hand (gebruik dus shift+w+d).

Als ik echter naar LINKSvoren langzaam wil lopen (shift+w+a) dan werkt dat niet, ik kan dan maar 2 toetsen gebruiken: OF a+w, OF shift+w/shift+a. Op de een of andere manier kan ik shift+w+a niet tegelijk gebruiken, maar shift+w+d wel

WTF |:( iemand?

:)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
piepjes uit je mammaplank-box?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Jap ik had dat vroeger ook... hij piepte maar hij deed het wel, dus gewoon draadje los gemaakt. Geen piepjes meer >:) .

Steam

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
ligt niet aan counterstrike maar aan je toetsenbord. Waarschijnlijk kun je gewoon in windows ook niet fatsoenlijk 3 knoppen indrukken zonder dat windows (of je pc) begint te zeuren. Ik heb daar in cs ook wel eens last van.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Geen piepjes uit me computer. Het werkt gewoon niet, shift+w+a

En 3 toetsen, sja kan een probleem zijn, maar wat is dan het verschil tussen shift+w+A eb shift+w+D.

Nu ik het probeer merk ik wel dat onder windows de A-combinatie vastloopt, terwijl de D-combinatie gewoon reageert met de laatste toets.

dus:
shift+w+A wordt dan "A"
shift+w+D wordt dan "DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"

Stomme kutcomputer, nu kan ik niet fatsoenlijk CSen :(