Hi tweakers, ik moet een berg plakplinten aanbrengen rondom laminaat en zag dat men die vaak knipt met een verstekschaar. Dat werkt (in theorie) wat strakker dan een verstek bak met kapzaagje...
Je hebt ze al voor vrij weinig bij de gewone bouwmarkten maar ook knipex heeft er 1 alhoewel die er wellicht niet helemaal voor bedoelt is en 3 keer zoveel kost (wat ik op zich niet erg vindt).
Mbt de goed kopere verstekscharen lees ik wisselende berichten in rteviews mbt onnauwkeurigheid etc.
Mijn vraag: met welke verstekschaar hebben jullie een goede ervaring ? Dus strakke knip naden en echte 45 graden hoeken.
En robuust genoeg om iig een paar 100 meter plakplinten meegaan....
dank alvast mvg mb
Je hebt ze al voor vrij weinig bij de gewone bouwmarkten maar ook knipex heeft er 1 alhoewel die er wellicht niet helemaal voor bedoelt is en 3 keer zoveel kost (wat ik op zich niet erg vindt).
Mbt de goed kopere verstekscharen lees ik wisselende berichten in rteviews mbt onnauwkeurigheid etc.
Mijn vraag: met welke verstekschaar hebben jullie een goede ervaring ? Dus strakke knip naden en echte 45 graden hoeken.
En robuust genoeg om iig een paar 100 meter plakplinten meegaan....
dank alvast mvg mb
[ Voor 15% gewijzigd door MisterB op 19-02-2024 15:39 ]