WORD Aanpassen auteur opmerkingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsvtl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 17:17
Mijn vraag
Mijn vrouw en ik werken samen aan diverse word-documenten voor ons. Echter, omdat we dit op verschillende pc's doen staat bij de opmerkingen die wij in de kantlijn plaatsen, of wijzigingen die wij in een tekst doorvoeren, onze eigen naam. Onze voorkeur zou het hebben om beiden dezelfde naam te gebruiken of dit anoniem te doen. Is er een manier om de alias aan te passen of om de opmerkingen te anonimiseren?

Google heeft helaas geen oplossing geboden. Hopelijk kunnen jullie me dus verder helpen.

Beste antwoord (via mauritsvtl op 21-02-2024 13:20)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, je kunt, volgens mij, de gebruikersnaam wijzigen die wordt weergegeven in Word-documenten. Ga naar Bestand > Opties > Algemeen en wijzig de gebruikersnaam daar. Voor anonieme opmerkingen kun je simpelweg een algemene alias gebruiken, zoals "Gebruiker" of "Anoniem".

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, je kunt, volgens mij, de gebruikersnaam wijzigen die wordt weergegeven in Word-documenten. Ga naar Bestand > Opties > Algemeen en wijzig de gebruikersnaam daar. Voor anonieme opmerkingen kun je simpelweg een algemene alias gebruiken, zoals "Gebruiker" of "Anoniem".

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsvtl
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, dat leek me een makkelijke oplossing. Maar helaas blijft hij na de aanpassing van mijn naam daar in bijvoorbeeld "Anoniem" gewoon mijn eigen naam gebruiken. Ook na het opnieuw opstarten van word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mauritsvtl
Ok, je had toch grotendeels gelijk @Room42 ! Echter, je moet na het aanpassen van de naam ook aanvinken dat je de naam wilt gebruiken als je ingelogd ben. Anders blijft hij de inlognaam de voorkeur geven.
Dank, opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19

nelizmastr

Goed wies kapot

mauritsvtl schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:53:
Ok, je had toch grotendeels gelijk @Room42 ! Echter, je moet na het aanpassen van de naam ook aanvinken dat je de naam wilt gebruiken als je ingelogd ben. Anders blijft hij de inlognaam de voorkeur geven.
Dank, opgelost!
Als je inlogt met een MS account dan is dat inderdaad anders, dan wordt die standaard gebruikt i.p.v. de gebruikersnaam die vrij instelbaar is ;)

I reject your reality and substitute my own