Foutcode vraag. Help! authz.invalid_permission 401

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderdome038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Mijn vraag

Weet iemand wat de volgende code inhoudelijk betekent? authz.invalid_permission 401

Goedenavond,

Hopelijk heb ik het in de juiste ropic geplaatst:-)

Ik probeer op een site met mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen. Dit werkt ook prima. Maar als ik ingelogd ben krijg ik de bovenstaande foutcode. Ik krijg verder geen inhoudelijke informatie te zien, maar ben wel ingelogd.

Ik heb contact gezocht met de beheerders van de website. Ze vertellen mij dat het aan mijn kant ligt. Ik moet de Cache verwijderen en/ of geschieden en/ of DNS flush enz enz. Allemaal geprobeerd maar werkt niet. Het gekke is, met een andere account krijg ik wel toegang zonder problemen.

Wat zou dit kunnen zijn. Iemand tips om mij te helpen? Mijn dank zou groot zijn ;-).

Groetjes,

Jer

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen idee waar je het over hebt, volgens mij mist je topic wat info over welke site je probeert te benaderen of zo.

In het algemeen is het overigens 'best practice' om zuinig met beveiligingsinfo te zijn, dat helaas wel ten koste van de gebruikersvriendelijkheid gaat.

Wat je kunt proberen is in een (nieuw) private window in te loggen. Dan heb je sowieso geen last van cache en cookies. Wel mogelijk nog browser-extensies. En anders wellicht eens op je mobiel, al dan niet via mobiele data.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 14:26
Het is gewoon een 401 error van de webserver, dat je niet geautoriseerd bent voor wat je wilt bezoeken. Over hoe en waarom valt zonder verdere info alleen maar te gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderdome038
Ik probeer op een exchange in te loggen. Hier wordt de code na het inloggen weergegeven. Ik heb altijd toegang gehad, maar tot op heden niet meer. Ik wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren haha. @Room42 heb ik ook al geprobeerd. Het zou niet zo kunnen zijn dat ik gescamd wordt door de exchange?

Bedankt voor jullie reacties tot zover :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Thunderdome038 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 07:33:
Ik probeer op een exchange in te loggen. Hier wordt de code na het inloggen weergegeven. Ik heb altijd toegang gehad, maar tot op heden niet meer. Ik wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren haha. @Room42 heb ik ook al geprobeerd. Het zou niet zo kunnen zijn dat ik gescamd wordt door de exchange?

Bedankt voor jullie reacties tot zover :-)!
Is altijd een mogelijkheid, welke exchange betreft het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 21:58

Oekol

waka waka hey hey

Wachtwoord / gebruikersnaam klopt niet. Een autorisatie probleem

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderdome038
@souljah1h Het betreft FinanceX.trade. Reageren ook niet op support mail. Zoals ik eerder al aangaf ter info, andere accounts loggen wel in. Dus ik kan de assets wel zien. @Oekol Ik kan gewoon inloggen. Gebruikersnaam en wachtwoord doen het gewoon. Als ik ingelogd ben zie ik de assets niet, maar de foutcode komt elke keer omhoog.

@souljah1h heb je een idee :-)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:07
Scam exchange site. Je bent waarschijnlijk opgelicht. Je krijgt straks of later een voorstel
om geld te betalen om de rest van je inzet terug te krijgen… ook dat geld ga je kwijtraken.
Pagina: 1