Toon posts:

HD aan laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop gekocht en hem hier nog een oude computer staan. nu was mijn vraag of het niet mogelijk zou zijn om die harde schijf van die oude computer extern te verbinden met mijn laptop. via printerpoort ofzo. en als ik een externe bron erop aansluit. zou dit dan werken?
of zou k nog besturingssoftware nodig hebben voor die hd ?

of hoe zou ik dit mogelijk kunnen maken ?

thx
greetz

Verwijderd

Er zijn setjes te koop waarmee je een gewone IDE hardeschijf/cd-rom/brander extern kan maken.
Volgens mij maakt Freecom dit soort dingen, maar reken erop dat je rond de 200 gulden voor zo'n kastje kwijt bent (is wel USB)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

hehe, ik heb een kabeltje waarmee ik een laptop HD aan een IDE kabel van een pc kan hangen dus andersom zal vast ook wel op de markt zijn. Is alleen wel gammele kabeltjes enzo dus echt portable is je laptop dan niet. Maar als je m op je bureau laat staan is het maybe een idee. Kabeltje heb ik bij Conrad gekocht. Succes ermee en laat ff weten of het gelukt is.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5