Goedemiddag allemaal,
Ik heb van de zomer een tuinhuis geplaatst en ik had er toen gelijk 2 ventilatieroosters van 100x100 in de zijwanden gemonteerd: diagonaal tegenover elkaar een hoog en een laag.
Echter met het natte weer van de afgelopen maanden toch schimmelvorming met bijhorende muffe geur. Zelfs de fietstas zat er op een gegeven moment eronder.
Dacht de roosters zijn klein dus 2 grotere roosters er bij geplaatst. Het hielp niet en toen kwam ik op het idee om 2 badkamer ventilatoren te installeren.:strip_exif()/f/image/jiWhR5PkjHVqJzIRV0koacUn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wbhTtskUFclmhFG39iOIH5E2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was vandaag even aan het controleren, voor het eerst tijdens de regen, en zag dat er tussen de planken flink wat water naar binnen komt. Waarschijnlijk omdat het hout krom is gaan trekken denk ik???
:strip_exif()/f/image/uOV4PAYAsB2K9igxmydMtM6o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WVz3NctsydC0eZviGXOAaBS2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben sowieso van plan om het van de zomer te gaan beitsen. Moest een jaar wachten om het hout eerst te laten zweten.
Kan ik de naden tussen 2 planken eerst kitten of kan dat kwaad?
Een andere probleem is dat er rondom de dubbele deur ook veel water binnen komt.
:strip_exif()/f/image/bSC8bYCfbbi0GQ49v11WRGqt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iHgD3asvZ6fK3IOBEiBhCvQz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2eejujh9DLUOFganuFwMxtVK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HM8EZqN632OdEuawyS4vowx1.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderaan de deur kan ik een lat/profiel monteren maar wat kan ik aan de bovenkan en zijkanten doen?
Alvast bedankt voor meedenken.
Ik heb van de zomer een tuinhuis geplaatst en ik had er toen gelijk 2 ventilatieroosters van 100x100 in de zijwanden gemonteerd: diagonaal tegenover elkaar een hoog en een laag.
Echter met het natte weer van de afgelopen maanden toch schimmelvorming met bijhorende muffe geur. Zelfs de fietstas zat er op een gegeven moment eronder.
Dacht de roosters zijn klein dus 2 grotere roosters er bij geplaatst. Het hielp niet en toen kwam ik op het idee om 2 badkamer ventilatoren te installeren.
:strip_exif()/f/image/jiWhR5PkjHVqJzIRV0koacUn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wbhTtskUFclmhFG39iOIH5E2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was vandaag even aan het controleren, voor het eerst tijdens de regen, en zag dat er tussen de planken flink wat water naar binnen komt. Waarschijnlijk omdat het hout krom is gaan trekken denk ik???
:strip_exif()/f/image/uOV4PAYAsB2K9igxmydMtM6o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WVz3NctsydC0eZviGXOAaBS2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben sowieso van plan om het van de zomer te gaan beitsen. Moest een jaar wachten om het hout eerst te laten zweten.
Kan ik de naden tussen 2 planken eerst kitten of kan dat kwaad?
Een andere probleem is dat er rondom de dubbele deur ook veel water binnen komt.
:strip_exif()/f/image/bSC8bYCfbbi0GQ49v11WRGqt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iHgD3asvZ6fK3IOBEiBhCvQz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2eejujh9DLUOFganuFwMxtVK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HM8EZqN632OdEuawyS4vowx1.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderaan de deur kan ik een lat/profiel monteren maar wat kan ik aan de bovenkan en zijkanten doen?
Alvast bedankt voor meedenken.