GF2mx twinview onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik heb net een GF2mx400 dualhead gekocht. Ik was in de veronderstelling dat het daarmee mogelijk was om 2 desktops mee te draaien, een van 1152x864 en een van 800x600. Onder Win98 kan dat inderdaad met de laatste Detonator Drivers (12.41). In de display-properties staan dan 2 monitoren die je onafhankelijk vanelkaar kunt instellen.

Maar wat schetst mijn verbazing? Onder Win2K is het alleen mogelijk 2 identieke resoluties te draaien op beide monitoren waardoor je een desktop van 2304x864 krijgt. En dat wilde ik nou net niet :(

Is er iets wat ik over het hoofd heb gezien, of zit er niets anders op dan een goedkoop PCI-kaartje ernaast te zetten?

Alvast bedankt!

We need more cowbell

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57
Dat wordt dus een PCI kaartje er naast zetten ja. Onder W2K lukt het inderdaad niet om met zo'n kaart twee afzonderlijke reso's te verkrijgen. Alleen Matrox is er in geslaagd dit voor elkaar te krijgen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Hmm, jammer, ik heb het ook al vaker bekeken, en het was mij dus ook nog nooit gelukt. Maar ik was er van in de veronderstelling dat er vast wel alternatieve drivers ofzo zouden bestaan, die dat toch mogelijk maakten.

Misschien ooit door een of andere twweaker gebouwed. ofzo..

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.