Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05 10:58
Hallo,

Ik heb m’n oude galaxy s5 afgestoft. Telefoon werkt nog prima, alleen krijg youtube niet werkend… Vrij essentiële app… Het probleem is dat het na openen van de app er een scherm verschijnt binnen YouTube die aangeeft dat de app geupdate moet worden. Na het klikken op de UPDATEN knop wordt ik doorverwezen naar de google play store. Echter, hier zie ik dat de youtube app up-to-date is… De telefoon zelf is up-to-date, met android 6.0.1. Wat kan ik nog meer doen om youtube werkend te krijgen. Heb youtube al verwijderd en weer geïnstalleerd.

Groet, Ibrahim !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Handmatig de laatste versie van het installatiebestand downloaden en installeren?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De telefoon zelf is up-to-date, met android 6.0.1.
Nee, de telefoon krijgt al heel lang geen updates meer, dat is wat anders dan up-to-date. ;)

Check anders ook eens alternatieve apps zoals Newpipe en Grayjay. Beiden zijn ook voor andere (video-)platformen te gebruiken en Grayjay ondersteunt standaard ook SponsorBlock, dus dat scheelt geknutsel. Beiden zijn gratis te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 18-02-2024 17:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron