Via een jack - cinch kabel
Of te wel een 3,5mm stereo 'walkman' aansluiting in je geluidskaart en 2 tulpstekkers in je stereo achteraan.
Of te wel een 3,5mm stereo 'walkman' aansluiting in je geluidskaart en 2 tulpstekkers in je stereo achteraan.
Ik heb een kabel met twee tulp-stekkers en ook een "walkman kabel. Kan ik die twee aan elkaar solderen??
jups kan perfect wat mijn eerste kabel ook
2e kabel die ik nu heb is een kabel uit de fabriek dus keurig aan elkaar alles
2e kabel die ik nu heb is een kabel uit de fabriek dus keurig aan elkaar alles
Kan, maar een nieuw kabeltje kopen geeft meestal een beter geluid (of ik kan niet solderen..kan natuurlijk ook)
Via SPDIF moet in principe ook kunnen alleen heb je daarvoor een optische ingang nodig op je versterker en een optische uitgang op je geluidskaart en natuurlijk een glasvezelkabeltje om de boel op elkaar aan te sluiten.
Via SPDIF moet in principe ook kunnen alleen heb je daarvoor een optische ingang nodig op je versterker en een optische uitgang op je geluidskaart en natuurlijk een glasvezelkabeltje om de boel op elkaar aan te sluiten.
Niet?
[Specs]
Ik zou ook gewoon een nieuw kabeltje kopen. Ik geloof niet dat die zoveel kosten. Het geluid klonk bij mij goed toen ik een keer mijn stereo aansloot op de computer. De boxen stonden op de grond. Vooral bij het spel incoming werd je doof van het schieten en de explosies.
Vroeger al bij Wolfenstein 3D met soundblaster 2.0, vet met die chaingun blasten!!! Dat was echt asociaal vet geluid via de oude B&W boxies.
Pagina: 1