Ik zoek een 48 inch monitor ter vervanging van mijn 42 inch. Ik heb plek genoeg om hem te plaatsen.
Een grote monitor vind ik gewoon erg prettig om ermee te werken.
Het is voor een mix van desktop werk en gaming.
De schermen kunnen aan de prijs zijn maar het budget is er.
Het scherm moet geen autodimming hebben of het moet uit te zetten zijn. Autodimming is voor desktop werk zeer onprettig
Op dit moment heb ik nog een TR1950 systeem met een 1080TI maar ga het systeem de komende maanden vervangen.
Op dit moment denk ik aan een Acer Predator CG48. Heeft hier iemand ervaring mee of natuurlijk met alternatieven?
De Acer Predator heeft ook een beeldbeschermingsfunctie die automatisch elke 4 uur wanneer de monitor aanstaat wordt gestart. Volgens Acer is dit niet uit te schakelen.
Dus deze valt voor mij dan weer af.
Een grote monitor vind ik gewoon erg prettig om ermee te werken.
Het is voor een mix van desktop werk en gaming.
De schermen kunnen aan de prijs zijn maar het budget is er.
Het scherm moet geen autodimming hebben of het moet uit te zetten zijn. Autodimming is voor desktop werk zeer onprettig
Op dit moment heb ik nog een TR1950 systeem met een 1080TI maar ga het systeem de komende maanden vervangen.
Op dit moment denk ik aan een Acer Predator CG48. Heeft hier iemand ervaring mee of natuurlijk met alternatieven?
De Acer Predator heeft ook een beeldbeschermingsfunctie die automatisch elke 4 uur wanneer de monitor aanstaat wordt gestart. Volgens Acer is dit niet uit te schakelen.
Dus deze valt voor mij dan weer af.
[ Voor 14% gewijzigd door Leeuwtje op 18-02-2024 08:25 ]