Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 20:14
Hallo allemaal , ik ben aan het overwegen om een Blu Ray speler aan te schaffen

de Panasonic DP-UB824 oogt prima , maar ik heb geen ervaringen met dit soort Spelers , ik vroeg mij af of wellicht iemand deze unit ook heefd staan , wat ik me afvraag of hij Regiovrij kan afspelen , ik kom zo her en der dingetjes op het Net tegen dat hij het kan , maar niet helemaal zeker , tevens zie ik als een zoekmachine gebruik hits met :

DP-UB824 , of DP-UB824EGK , of DP-UB824EG

ik vraag me af of dat dan verschillende revisies zijn van dezelfde Speler , wellicht de zelfde Speler , andere firmware ? , werkelijk gen idee .

Ik vroeg me tevens af of mensen goede tips hebben om ergens vriendelijk geprijst 4k Blu Rays kan aanschaffen binnen de Eu :)

Goed Weekeinde !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 17:16
4K blu rays zijn allemaal regiovrij, geen probleem dus.
marktplaats, amazon frankrijk of bol.com acties.
Heb zelf de ub450 speler van panasonic, ook een erg mooie speler die alle hdr formaten ondersteund.

[ Voor 33% gewijzigd door Goofy1978 op 17-02-2024 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheWizard
okee , vriendelijk bedankt voor de Tips Goofy1978 !

ik zal eens kijken naar de ub450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 17:16
@TheWizard Die duurdere spelers kunnen upscalen en hdr optimaliseren op brakke tvs en projectors.
Heb je een goede tv of projector wil je dat niet eens aanzetten, maar gewoon afspelen zoals het op de disk staat.
Misschien dat het loopwerk beter is dat weet ik niet ik hoor de ub450 ook niet als ie speelt.
Oude 1080p blu rays maakt de ub450 wel een mooi 4k plaatje van, misschien dat duurde spelers dat nog beter doen maar zeker te weten niet beter dan een moderne tv dat kan doen met AI upscaling mocht je dat perse willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:53
Ik heb dit er al eens eerder over gezegd:

Als je Dolby Vision wil (je dus een TV hebt die dat kan) dan heb je in mijn optiek maar 3 opties:

1. Panasonic DP-UB450 uitvoering: Panasonic DP-UB450
2. Panasonic DP-UB824 uitvoering: Panasonic DP-UB824
3. Panasonic DP-UB9004 https://www.smitsarnhem.nl/dp-ub9004eg1

Die DP-UB450 is alleen via Art en Craft bij ons te krijgen, want het is officieel een Belgische uitvoering.

De Sony spelers hebben helaas een rare manier om met Dolby Vision om te gaan.
Je moet zelf al weten of de schijf Dolby Vision heeft, en dan moet je dit via het menu met de systeeminstellingen van de speler aanzetten.

En bij een schijf zonder Dolby Vision ook weer uit zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheWizard
vriendelijk bedankt voor de tips & meningen ! , erg nuttig
Pagina: 1